Jump to content

mieszkanie w Colorado Springs- help !


Recommended Posts

jade do UsA pierwszy raz- wiec juz z tego powodu mam nie zlego pietra :) no i oprócz licznych problemów (bilet, transport...) pojawia sie najwazniejsy !!- nie mam mieszkania !! pracodawca --> AMERISUITS --> nie zapewnia mi zakwaterowania . Moze znajdzie sie jakas duszyczka ktora ma jakies namiary na accomodation w tamtych rejonach. Chetnie porozmawiam takze z jakims weteranem ktory ma jakies rozeznanie w colorado !! Z GORY DZIEKI

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.






×
×
  • Create New...