tomekgotowski Napisano 17 Maja 2006 Zgłoś Napisano 17 Maja 2006 wiadomo, że podstawowe koszty (jedzenie, zakwaterowanie) opłaca strona kampu. Chciałbym wiedzieć ile najlepiej zabrać ze sobą pieniędzy. jakie macie doświadczenia itd.
kita Napisano 18 Maja 2006 Zgłoś Napisano 18 Maja 2006 ja w tamtym roku wzialem 150$ i mi spokojnie starczylo to zalezy jak daleko jedziesz od ny ja za bilet zaplacilam ok 100$(dosc daleko 9h jazdy) ale szybko ci zwroca wiec do pierwszej wyplaty zawsze jakies drobne sie ma.
tomekgotowski Napisano 19 Maja 2006 Autor Zgłoś Napisano 19 Maja 2006 hmm, mi przysłali informację, że szacunkowy koszt podróży na camp to $10 + $25 (camp cayuga, Pennsylvania), przy czym zwrócą mi za tą podróż. ale zainteresowało mnie to co napisałaś "...do pierwszej wypłaty" z informacji, które mam to wypłata będzie jedna i to na koniec campu. więc jak to jest z tą wypłatą? :>
carlos Napisano 19 Maja 2006 Zgłoś Napisano 19 Maja 2006 Na spotkaniu przedwyjazdowym (CCUSA) byla poruszona kwestia kwoty jaka mamy ze soba zabrac. Kwota minimalna to $100 a zalecana $400-$600. Wg mojego placement letter czestotliwosc wyplat: miesiecznie. Ja wezme ze soba min $200 (ok $25 dojazd z NYC do Honesdale).
tissaya Napisano 19 Maja 2006 Zgłoś Napisano 19 Maja 2006 ja w zeszlym roku mialam $40 i starczylo do pierwszej wypłaty jak nic
kita Napisano 19 Maja 2006 Zgłoś Napisano 19 Maja 2006 a tak rzeczywiscie pierwsza wyplata ja bylam na resorcie wiec placili mi co 2 tyg. a z campami to nie wiem jak jest mojej kolezance zaplacili na sam koniec takze lepiej wziasc wiecej niz mniej a szczegolnie ze moze ci wyplacic pod sam koniec mysle ze wtedy to 200 to naprawde minimum
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.