tomekgotowski Posted May 17, 2006 Report Posted May 17, 2006 wiadomo, że podstawowe koszty (jedzenie, zakwaterowanie) opłaca strona kampu. Chciałbym wiedzieć ile najlepiej zabrać ze sobą pieniędzy. jakie macie doświadczenia itd.
kita Posted May 18, 2006 Report Posted May 18, 2006 ja w tamtym roku wzialem 150$ i mi spokojnie starczylo to zalezy jak daleko jedziesz od ny ja za bilet zaplacilam ok 100$(dosc daleko 9h jazdy) ale szybko ci zwroca wiec do pierwszej wyplaty zawsze jakies drobne sie ma.
tomekgotowski Posted May 19, 2006 Author Report Posted May 19, 2006 hmm, mi przysłali informację, że szacunkowy koszt podróży na camp to $10 + $25 (camp cayuga, Pennsylvania), przy czym zwrócą mi za tą podróż. ale zainteresowało mnie to co napisałaś "...do pierwszej wypłaty" z informacji, które mam to wypłata będzie jedna i to na koniec campu. więc jak to jest z tą wypłatą? :>
carlos Posted May 19, 2006 Report Posted May 19, 2006 Na spotkaniu przedwyjazdowym (CCUSA) byla poruszona kwestia kwoty jaka mamy ze soba zabrac. Kwota minimalna to $100 a zalecana $400-$600. Wg mojego placement letter czestotliwosc wyplat: miesiecznie. Ja wezme ze soba min $200 (ok $25 dojazd z NYC do Honesdale).
tissaya Posted May 19, 2006 Report Posted May 19, 2006 ja w zeszlym roku mialam $40 i starczylo do pierwszej wypłaty jak nic
kita Posted May 19, 2006 Report Posted May 19, 2006 a tak rzeczywiscie pierwsza wyplata ja bylam na resorcie wiec placili mi co 2 tyg. a z campami to nie wiem jak jest mojej kolezance zaplacili na sam koniec takze lepiej wziasc wiecej niz mniej a szczegolnie ze moze ci wyplacic pod sam koniec mysle ze wtedy to 200 to naprawde minimum
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.