Skocz do zawartości

Jakie sa szanse na dostanie wizy ?Zmiana wizy h2b na F1


Rekomendowane odpowiedzi

Witam for the first time:)

Mam pytanie odnosnie wizy h2b; ja jestem studentem i planuje wyjazd na h2b w tym celu wezme dziekanke i mysle ze promese to mi dadza a jak to jest jak ktos jest po maturze i ma prace od stycznia i jedzie na h2b czy duze ma szanse na dostanie tej wizy? I jak moze zwiekszyc szanse?Co ma mowic i jakie dokumenty sobie zalatwic? Teraz drugie pytanie dotyczace tego ze bedac na wizie h2b bede chcial sobie zarobic na szkole jezykowa? Czy mozliwa jest zamiana wizy h2b na koniec jej trwania na F1 studencka (szkola jezykowa)?Jak ktos wie jakie to sie zalatwie to wielkie dzieki za wszelka pomoc. Jeszcze prosilbym o poinformowanie mnie o jakis dobrych i tanich szkolach jezykowych w Usa(jakie oplaty, Warunki,czas trwanie ,mieszkanie itd)? Z gory dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam for the first time:)

Mam pytanie odnosnie wizy h2b; ja jestem studentem i planuje wyjazd na h2b w tym celu wezme dziekanke i mysle ze promese to mi dadza a jak to jest jak ktos jest po maturze i ma prace od stycznia i jedzie na h2b czy duze ma szanse na dostanie tej wizy? I jak moze zwiekszyc szanse?Co ma mowic i jakie dokumenty sobie zalatwic?   Teraz drugie pytanie dotyczace tego ze bedac na wizie h2b bede chcial sobie zarobic na szkole jezykowa? Czy mozliwa jest zamiana wizy h2b na koniec jej trwania na F1 studencka (szkola jezykowa)?Jak ktos wie jakie to sie zalatwie to wielkie dzieki za wszelka pomoc. Jeszcze prosilbym o poinformowanie mnie o jakis dobrych i tanich szkolach jezykowych w Usa(jakie oplaty, Warunki,czas trwanie ,mieszkanie itd)?  Z gory dziekuje

1. Czy Ci dadza czy nie to zawsze jest loteria. Generalnie muszisz dobrze sie tlumaczyc dlaczego jedziesz i co chcesz robic w przyszlosci.