akoo Posted June 1, 2006 Report Posted June 1, 2006 Witam. Mysle o kontynuacji studiow w Stanach. W tym momencie jestem na trzecim roku (informatyka). W przeciagu dwoch tygodni wybieram sie na WAT - mam zamiar rozejrzec sie na nim za uczelnia. Tak wiec pytania: - jako ze bede musial za studia zaplacic sam i sie tam utrzymac, jak wyglada kwestia legalnosci pracy? - jak powinna wygladac procedura w moim wypadku, abym nie musial wracac do Polski? (wiadomo koszty biletu itp). Chcialbym sie ubiegac o zmiane statusu wizowego juz w trakcie pobytu w USA. - kiedy amerykanskie uczelnie rozpoczynaja nabor? a kiedy koncza? - czy jest mozliwosc przepisywania przedmiotow z Polski? nie widzi mi sie zaliczac jednego po drugim banalnych kursow Pozdrawiam Maciek