kostka1982 Posted November 27, 2004 Report Share Posted November 27, 2004 Witam serdecznie! Zastanawiam sie nad mo?liwością wyjazdu do USA w celach i turystycznych i zarobkowych na 6 miesiecy- maksymalnie rok. Jakie są szanse otrzymania wizy i w3aściwie o którą wize powinnam sie staraa? Jestem co prawda studentką zaoczną studiów uzupe3niających (ale mam zamiar wziąa rok dziekanki), od ok. 4 lat mam b.dobrze p3atną (jak na warunki Polskie świetnie p3atną) i ciekawą prace biurową w Polsce lecz jednak póki jestem jeszcze w miare m3oda (22 lata), ca3kowicie samodzielna, niezale?na, do nikogo nie przywiązana i lubie aktywne i ryzykowne ?ycie chcia3abym troche pozwiedzaa świat i popracowaa np. w USA. O jaką wize moge sie staraa? W jaki sposób nale?y udowodnia znajomośa jezyka? Jakie nale?y miea certyfikaty? Czy jest du?a szansa otrzymania wizy? I czy w ogóle w USA jest szansa znalezienia pracy umys3owej, biurowej czy od razu lepiej nastawiaa sie na prace fizyczną? Z góry dziekuje za dobre rady no i ?ycze wszystkim powodzenia w tym wspania3ym ?yciu!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muchatek Posted November 27, 2004 Report Share Posted November 27, 2004 Nawet jeśli jesteś "w miare m3oda" i kreatywna nie spodziewaj sie, ?e znajdziesz tam jakąś super p3atną prace biurową i raczej nastaw sie na prace fizyczną. Jeśli chcesz sie sie podszkolia w swoim zawodzie wyjed1 na "intership". Jeśli chcesz pozwiedzaa postaraj sie o wize turystyczną. Jeśli chcesz troche zarobia (choa nie spodziewaj sie kokosów , wyjed1 na H2B. Jeśli chcesz poczekaa do wakacji spróbuj Work and Travel. To oczywiście w ogromnym skrócie... (pytanie by3o bardzo rozleg3e). Co wielokrotnie zosta3o podkreślone na tym forum, to jak potoczy sie rozmowa z konsulem, zale?y g3ównie od Twojego szcześcia i humoru tej "mistycznej" osoby w okienku. Link to comment Share on other sites More sharing options...