Skocz do zawartości

Szansa na wize studencka przy problematycznej rodzinie w USA


czyzyk80

Rekomendowane odpowiedzi

Pozdrawiam serdecznie

Jestem studentem IV roku, planuje na przyszlych wakacjach spróbować sił na Camp America. To bedzie mój pierwszy wyjazd; ale lepiej póżno niz wcale :-)

Mam dwa głowne pytania w sprawie Campu. Pierwsze-odnośnie terminu wyjazdu. Planuje wyjechać w opcji "buddy" ze znajomym - tylko nasza dyspozycyjność w sprawie wyjazdu to kwestia 21 czerwca najwcześniej. I tak skracam sesję całkowicie :/ Czy termin taki jest realny? dodam, że już teraz,a na początku listopada chce z kumplem złożyc aplikacje i rozpocząć całą procedurę.

I drugie pytanie-w sprawie wizy. Zarówno ja, jak i moje rodzeństwo (pracujacy i żonaty brat, pracujaca siostra) jak i pracujący rodzice nigdy się o wize nie ubiegali. Jednak ze strony rodziny mamy - kuzynka mamy mieszka w USA, a córka innej kuzynki mamy - dostała "niedzwiadka" bedąc w USA - z powodu przedłużenia wizy. I od tego czasu cała ta część rodziny ( kuzynostwo mojej mamy i ich dzieci) pomimo starań o wize - nie utrzymuje jej. Dodam, że ich nazwiska i miejsce zameldowania - są inne niż moje. Tylko, że idąc tropem nazwiska panienskiego matki-można byłoby dojść do nich ...

I nie wiem, czy podczas ubiegania się o wize studencka - to moze być przeszkodą, czy nie? Bo nie chcę w to wszystko się bawić, ładować pieniadzy-aby na końcu okazało się, że wizy nie dostanę...te samo pytanie odnośnie wizy zadam ludziom z Camp America, ale może ktos z Was spotkał się z podobnym problemem i wie, czy konsul sprawdza aż takie powiazania rodzinne.

Bedę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Watpie raczej w to zeby jakies tam kuzynostwo ze strony twojej matki mialo wplyw na to czy dostaniesz wize , jeszcze na camp to wogole .