Skocz do zawartości

Minnesota czy moze inny stan ??


vasco22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem posiadaczem zielonej karty. W kwietniu zamierzam po obronie wyjechac do USA ale nie mam pojęcia w jakie miejsce sie udac.Myślałem o wschodnich stanach Waszyngton i te rejony ale najbardziej ciagnie mnie do Minnesoty.Zawsze fascynował mnie ten stan klimat też mi pasuje ale nigdy tam nie byłem.Może wie ktoś jak wygląda tam zycie,czy jako stan jest drogi jak z pracą ( chociaz tego sie nie boje bo język znam) a pozatym wybrałem ten rejon bo kocham hokej.

Zaproponujcie jakieś miejsca oprócz zachodniego wybrzeża.

z góry dziekują za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak tam jest ale slyszalem ze z praca nie najlepiej ( slaba placa ) ale jest w miare tanio .

A co do jednego zdania ktore napisales ze o prace sie nie boisz bo znasz jezyk, jezyk to sprawa drugo a nawet trzeciorzedna bo licza sie przedwszystkim umiejtnosci ,kwalifikacje i doswiadczenie .

Pozdr

Lmao :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach