Skocz do zawartości

WIZA F1. Jakie dokladnie trzeba spelniac warunki.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

jestem studentem drugiego roku studiow wieczorowych. W te wakacje chciałbym pojechac do Stanow troche pozwiedzac i do pracy oczywiscie.

Zalezy mi wiec na dostaniu wizy J1. N stronie ambasady wyczytalem ze aby ja otrzymac musze miec "potwierdzenie amerykanskiej instytucji zapraszajacej". Moglby mi ktos powiedziec co to jest ta "amerykanska instytucja..."?

Prosciej- chodzi mi o to czy wize J1 moge otrzymac tylko dzieki udzialowi w programie work and travel czy tez moze moge ubiegac sie o nia na wlasna reke ?

Aa i jeszcze jedno.. czy to ze studiuje wieczorowo a nie dziennie nie stanowi zadnego problemu ?

Bede bardzo wdzieczny za wszelkie odpowiedzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej:)

Wydaje mi sie że instytucją zapraszająca jest pracodawca, tak więc jeżeli chcesz dostać taka wizę musisz miec wczesniej załatwioną prace...dlatego najlepiej skorzystać z W&T, chyba że znajdziesz sobie prace w jakis inny sposób..

Jeżeli chodzi o studia to bez znaczenia czy sa to wieczorowe, dzienne czy zaoczne..itp..musisz miec poprostu status Studenta:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukszal na f1 to sobie raczej nie popracujesz (legalnie) bo to jest wiza na ktorej sie jest podczas studiow w stanach wiec w gre wchodzi j1 czyli work&travel, jak masz mozliwosc zalatw sobie prace przez znajomych czy rodzine (zawsze pewniejsza), pojdz do jednego z wielu organizatorow w&t w polsce i zapisz sie na program jak nie masz mozliwosci zalatwienia pracy program bedzie drozszy... a i bilet postaraj sie kupowac sam no chyba ze na to nie pozwoli wersja programu ktory wybierzesz:)

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za pomylke..(juz ja poprawilem).Chodzilo mi oczywiscie o wize J1.