Marian-na Napisano 13 Marca 2007 Zgłoś Napisano 13 Marca 2007 Witam wszystkich, Mam pewne zapytanie odnosnie rozmowy u konusla, ktora juz niebawem mnie czeka...otoz jestem na 2roku, na studiach licencjackich ale w indeksie mam wbite 2rozne powtorki semestrow ,oczywiscie posiadam zaswiadczenie ze jestem studentem, no i moje pytanie brzmi !...czy jesli konsul "wybada" moje powtorki w indeksie(jesli w ogole poprosi) czy bedzie to jakis problem i czy mowic ze mam 3 czy 5 letnie studia, w zaswiadczeniu mam wpisane 6semestrow (kontynuowac zamierzam) ? no razie to tyle z mojej strony z gory dzieki pozdrawiam
karus Napisano 14 Marca 2007 Zgłoś Napisano 14 Marca 2007 o ile wogóle bedzie oglądał indeks to nie powinien sie czepac powtórek ja bylem na pierwszym roku na warunku i nie bylo porblemu
studentx Napisano 15 Marca 2007 Zgłoś Napisano 15 Marca 2007 Ja bylem juz kilka razy w konsulacie i nigdy nie ogladano mojego indexu, choc zawsze w biurze organizujacym wyjazd twierdza usilnie, ze trzeba miec index ze soba w konsulacie.
nemo1 Napisano 15 Marca 2007 Zgłoś Napisano 15 Marca 2007 ja bylem w ambasadzie usa 6 razy i zawsze mialem ze soba indeks, zaswiadczenie o posiadnym majtaku, itd itd i nigdy nawet nie chcieli spojrzec na dokumenty tylko zawsze stwierdzali "niestety pan sie nie kwalifikuje" wiec w moim przypadku moglem miec miliony na koncie a oni i tak to mieli w d....
Marian-na Napisano 15 Marca 2007 Autor Zgłoś Napisano 15 Marca 2007 no ja jade z CA wiec mysle ,ze nie bede mial takich problemow 8)