Skocz do zawartości

Studentpoint - Full Service


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jak mialem dostac oferte pod koniec marca poczatek kwietnia to ja dostalem. Ale mialem problem z mailami od nich( nic nie dochodzilo). wiec zadzwonilem do wawy do biura, bo znudzilo mi sie lazenie do biura w swoim miescie i mowienie by to wyjasnili .Wiec, zadzwonilem do wawy i powiedzialem jaki mam problem, pozniej odrazu sie spytalem kiedy beda te oferty bo juz czas, dostalem odpowiedz ze dla mnie i kolegi oferty juz sa. Nie wiem od czego to zalezy. Jedyne co mnie wku*** to to ze musialem lazic kilka razy z tym mailem, a tak ogolnie jak narazie spoko.

Napisano

Hej wam!

Słuchajcie, tu jest wiele kwestii, nie tak... olewają totalnie, mydlą oczy i robią nie to co potrzeba, jedna wielka ŚCIEMA...

Trzeba coś z tym zrobić, bo ja mam wyjazd w pierwszej połowie czerwca i mi się szczerze mówiąc odechciało jechać jak to tak wygląda...

Też nie mam oferty jaką powinnam mieć ... chcieli mi także weprzeć, że im kasy nie wpłaciłam... na 2300 chcieli mnie zrobić...

A jak pokazałam dowód wpłaty już było wszystko ok ... okazało się, że pomyłka... do czasu kiedy nie miałam dowodu to się upierali, że nie zapłaciłam i 10x "sprawdzali"

Ponadto bilety drogie, w stanach cofają pozwolenia na prace, nie dają do tego takich ofert jak potrzeba...

Czy ktoś ma pomysł na to biuro?? Bo ja muszę coś z tym zrobić póki nie będzie za późno... :?

Napisano

czesc ja co prawda nie jade w tym roku ze student point ale bylam z nimi 2 razy. fakt ze rafal i karolina troche byli niezorganizowani i trudno bylo sie czasem z nimi dogadac, ale to co piszecie to az sie wierzyc nie chce :shock: zawsze czytalam zle opinie o innych biurach i sie cieszylam ze student point tak nie wkreca ludzi, czyzby cos sie stalo z ich dzialalnoscia? czy to jest normalne ze w pewnym okresie przychodzi kryzys dla kazdego biura?

PATKA mam pytanie co masz na mysli piszac ze w usa cofaja pozwolenia na prace?

a ta sprawa z dowodem wplaty... przy takiej liczbie klientow moze sie zdarzyc jakas pomylka, kazdy ma prawo do bledu i gorszego dnia, po prostu nie odznaczyli sobie ze zaplacilas czy jak, ale skoro mialas dowod to o co chodzi?bylo im przedstawic dowod wplaty od razu- zaoszczedzilabys zbednych klotni, patrzac z ich punktu widzenia to rownie dobrze mogli pomyslec ze to Ty chcesz ich wkrecic na 2300 mowiac ze zaplacilas, przeciez kazdy moze tak powiedziec.

to ze bilety drogie to sie w pelni zgodze dlatego warto samemu sobie kupic bilet. i uwazam ze mozliwosc kupienia samemu biletu powinni miec nie tylko osoby jadace w opcji self arranged ale takze w full service,

z tego co slyszalam to pozmienialy sie nieco osoby w ST, jak najbardziej popieram ze powinniscie dzwonic az do skutku, meczyc ich telefonami i poganiac niech nie mysla sobie ze trafili na glupka ktoremu mozna wcisnac wszystko.

  • 7 miesięcy później...
Napisano

Hej :) Dzisiaj po poludniu u mnie w miescie jest spotkanie z firma STUDENT POINT no i zobaczymy jak sie ludziska zaprezentuja... :) Przegladalem sporo roznych ofert i jesli to cale spotkanie wypadnie dobrze, to chyba skusze sie z kolega na ich oferte Full Service. To bedzie nasza pierwsza przygoda z w&t :) Po spotkaniu napisze co i jak. Pzdr!

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...