Skocz do zawartości

Czy bede mial problem??????


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! o swojej sutuacji pisalem juz wypowiadjacac sie w poscie napisanego przez ostyrusa odnosnie szkoly policealnej a wyjezdzie do USA, ale tam raczej nie uzyskam duzo odpowiedzi na czym mi zalezy....

Mianowicie jestem uczniem szkolu policealnej ktora skoncze w styczniu 2008r. Moj kierunek to jezyk angielski i szkola ta trwa poltora roku. I tu wlasnie pojawil sie problem poniewaz szkola ta nie nie daje legitymacji na tym wlasnie kierunku ani nie prowadzi indeksu. Dali mi natomiast cos "zastepczego" czyli zaswiadczenia ktore wygladaja w ten sposob: zamiast legitymacji mam zaswiadczenie na ktorym pisze ze jestem uczniem szkoly, na jaki kierunek uczeszczam ile szkola trwa i na moja prosbe znalazla sie tam adnotacja odnosnie dlaczego nie mam legitymacji. Jezeli chodzi o indeks to wyglada tak ze mam wypsiane przedmitoy, oceny oraz informacja o semestrze. Oczywiscie na kazdym zaswiadczeniu sa pieczatki i podpisy. Jak myslicie czy bede mial duze problemy z dostaniem wizy bo w biurze powiedzieli mi ze nie powinno miec to znaczenia ale onni to moga sobie gadac.... Prosze piszcie!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi osobiscie w konsulacie nie sprawdzali indeksu ani niczego innego, przy okienku stalam z jakies 30 sek i jest to dosc powszechna praktyka ... skoro zarowno studenci jak osoby ze studium policealnych moga na worka jezdzic wiec nie powinni sie czepiac spraw ogranizacyjnych a wiec tego czy szkola wymaga indeksow czy nie, wystarczyc chyba powinny odpowiednie zaswiadczenia w j.ang i ewentualne wytlumaczenie na miejscu... to takie moje odczucia no ale z drugiej strony nigdy nic nie wiadomo i sama mam lekkie obawy przed wizyta w konuslacie... w kazdym razie wiecej optymizmu

-----------------------------------

2 maj ------> California :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach