Skocz do zawartości

tanie bilety lotnicze


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 37
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
Napisano
Dzieki, uspokoiles mnie troche :P  A bagaz dolecial razem z Toba? Bo z tego tez chyba slynie AF - ze bagaze lataja troche pozniej  :wink:

nie tyle pozniej co gdzie indziej, slyszalam o takim przypadku ze zamiast do stanow bagaz wyslali do Japonii hehe wlasnie to bylo w przypadku tej przesiadki 30 minutowej... w tym roku lece wlasnie AF i z tego co wiem wycofali poranny lot gdzie wlasnie byla przesiadka 30 minutowa, i zamiast tego lotu mam lot o 12.30 z Katowic z przesiadka w Paryzu 1,5 h wiec moze w tym roku bedzie lepiej z tymi bagazami hehe

____________

2 maj --> california 8)

Napisano

witam !!!

a przynajmniej AF... w przypaku zagubienia bagażu...

zaoferuje kilka drobnych... na zakup szczoteczki do zebow ???

no tez mam takie szczescie... ze na przesiadke do SFO mam 45 min...

oj widze ze bedzie wesolo... u la la !!!

Napisano
witam !!!

a przynajmniej AF... w przypaku zagubienia bagażu...  

zaoferuje kilka drobnych... na zakup szczoteczki do zebow ???

no tez mam takie szczescie... ze na przesiadke do SFO mam 45 min...

oj widze ze bedzie wesolo... u la la !!!

Pasażer ma prawo wystąpić do przewoźnika o odszkodowanie w wysokości do 1000 SDR (obecnie 1 SDR = 4,2934 PLN) za zniszczenie, uszkodzenie, opóźnienie lub utratę bagażu podczas lotu liniami lotniczymi z kraju UE do jakiegokolwiek portu lotniczego na świecie. Jeżeli przewoźnik uchyla się od odpowiedzialności za poniesione przez pasażera szkody, pasażer może dochodzić swoich roszczeń na drodze sądowej.

Wszelkie roszczenia dotyczące uszkodzonego odprawionego bagażu należy zgłosić w terminie 7 dni od daty jego odbioru, w przypadku bagażu opóźnionego - w terminie 21 dni od odbioru.

Pasażer może wnieść roszczenie o odszkodowanie przeciwko przewoźnikowi, z którym zawarł umowę, lub obsługującemu dany lot, jeżeli nie jest to ten sam przewoźnik.

Siłą rzeczy dotyczy to również lotów wewnątrzunijnych.

i jeszcze dalsze info:

Linia lotnicza jest odpowiedzialna za szkodę wyrządzoną w przypadku zniszczenia, zagubienia czy uszkodzenia bagażu rejestrowanego, jeżeli zdarzenie, które spowodowało szkodę na pokładzie samolotu lub podczas, gdy bagaż rejestrowany znajduje się pod opieką linii lotniczej.

Jednakże, przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy powstała szkoda wynikła z natury, wady czy defektu własnego bagażu.

Jeśli zaś chodzi o bagaż nie rejestrowany, zawierający rzeczy osobiste, linia lotnicza ponosi odpowiedzialność wyłącznie wtedy, gdy szkoda powstała z winy przewoźnika, osób mu podległych czy agentów.

Przewoźnik lotniczy jest odpowiedzialny za szkody wynikające z opóźnienia w przewozie bagażu, chyba, że podjął wszelkie należyte działania w celu uniknięcia szkody lub podjęcie takich działań było niemożliwe.

Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za bagaż rejestrowany i zdany za zgodą pasażera, nawet jeżeli nie zawinił, o ile dany bagaż został zdany w dobrym stanie i zgodnie z dokumentem przewozu.

Jest bardzo ważne, aby w przypadku jakiegoś zdarzenia z udziałem bagażu rejestrowanego (zniszczenie, utrata, uszkodzenie czy opóźnienie) zgłosili się Państwo jak najszybciej do stanowiska danej linii lotniczej lub do agenta "handling" (przedsiębiorstwo świadczące usługi obsługi naziemnej) w celu złożenia stosownej reklamacji, wypełniając w tym celu druk zwany Zgłoszenie zdarzenia związanego z bagażem, co stanowi niezbędny wymóg w celu poświadczenia zaistniałego zdarzenia i rozpoczęcia postępowania realizowanego przez przewoźnika lotniczego.

Jeżeli mają Państwo problem ze zlokalizowaniem stanowiska linii lotniczej, prosimy o zgłoszenie się do punktu informacji na lotnisku. Tam uzyskają Państwo stosowną informację o procedurze, którą trzeba będzie zrealizować w celu złożenia reklamacji.

W przypadku nie wypełnienia druku jeszcze przed opuszczeniem lotniska, mogą Państwo złożyć reklamację w następujących terminach:

W przypadku uszkodzenia bagażu, powinni Państwo złożyć przewoźnikowi reklamację zaraz po stwierdzeniu szkody i ewentualnie najpóźniej w terminie do siedmiu dni w przypadku bagażu rejestrowanego, licząc od dnia jego odbioru.

W przypadku opóźnienia, reklamację należy złożyć najpóźniej w terminie do dwudziestu jeden dni, licząc od dnia, gdy bagaż oddano do Państwa dyspozycji.

Wszelkie reklamacje powinny zostać sporządzone w formie pisemnej i w podanych terminach. Postępowania sądowe z tytułu roszczeń odszkodowawczych muszą być wniesione w ciągu dwóch lat od daty przylotu samolotu lub od dnia, w którym samolot miał przylecieć.

Napisano
poranny lot, tzn o ktorej? ja mam 930 przylot z waw i o 1015 odlot z cdg na sfo. Byl jeszcze wczesniejszy?!

ja mialam lot z Pyrzowic o 7.30, w Paryzu o 9.30 a do LA mial odlatywac o 10.15, ale pod koniec marca dostalam informacje z biura ze ten lot calkowicie zostal wycofany, wiec zmienili mi na dzien wczesniej na lot o 12.30 , w paryzu o 14.50 a do LA o 16.30... wiec widocznie tylko z katowic ten lot zostal wycofany

________________

2 maj ---> California 8)

Napisano
1654zł z Warszawy do Chicago

I się zastanawiam czy nie za tanio.

Czy ktoś ma bilet do Chicago w podobnej cenie?

No to ładnie daliście za te bilety... Ja kupowałem w lutym i do Chicago z przesiadką w Brukseli (Lot, American Airlines)9 czerwca zapłaciłem 2000 zł i się cieszyłem że tak tanio... A teraz widzę że gdybym lepiej poszperał to przynajmniej 200-300 zł mogłem zaoszczędzić :P

A powrotny 18 września tak samo, z przesiadką w Brukseli

To 1654 to była ściemia. Okazło się że mieli jakiś bląd w systemie i cena była bez opłat. No i zapłaciłem 2150 czyli nie martw się do Chicago raczej taniej nie kupisz.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...