dewoj Napisano 7 Stycznia 2008 Zgłoś Napisano 7 Stycznia 2008 Witam! Mam zamiar pojechać w tym roku do USA na program W&T. Szukam osób chętnych do wyjazdu z Wrocławia. Na razie zastanawiam się nad biurem. Juz dwa razy bylem w Usa na wacie (YTP i CCUSA) niestety w tym roku osoby z ktorymi bylem nie sa juz studentami albo chca zaczac prace w Polsce. Wszystkich chętnych proszę o odzywanie się na forum, albo piszcie do mnie na gg, 4283567. Pozdrawiam!!!
inzaghi Napisano 16 Stycznia 2008 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2008 Witam! Jestem z pod wroclawia, a dokladniej ze Swidnicy! W tam tym roku bylem na w&k, wiec w tym roku tez by chialem wyjechac, ale samemu jakos mi sie nie che! Przez ktore biuro ty chcesz jechac??? Podaj mi swojego mailia, albo lepej odpisz mi na inzaghi@mail.ru Pozdrawiam.
Michał K. Napisano 17 Stycznia 2008 Zgłoś Napisano 17 Stycznia 2008 SIema! Ja również chcę jechać do USA w tym roku. Również nie mam na razie z kim tam pojechać. Jestem studentem z Krakowa, i mam zamiar pojechać na targi pracy 24 lutego do Warszawy. Chyba chciałbym pojechać do Dorney Park. Słyszałem, że jest tam co roku trochę polaków i że to świetny park rozrywki. Piszcie na gg 1416900 albo maila michal.kosciuszko@uj.edu.pl Pozdro!!!
blubcia Napisano 22 Stycznia 2008 Zgłoś Napisano 22 Stycznia 2008 Witam wszystkich! Ja lece na bank do stanów w te wakacje . Jednak to bedzie mój pierwszy taki wyjazd i bede na nim kompletnie sama. Tak wiec troszke sie tym stesuje:P Jestem na etapie wybierania biura i rozwarzam czy by sie nie zapisac do CCUSA , co o tym myslicie? Zastanawiam się ponadto czy wybrać ta opcje gdzie oni sami za ciebie wszystko załatwiaja czy ta gdzie znajdujesz prace na targach , jesli wybiore ta druga to tez chyba bede sie wybierac 24 lutego na targi:) Byłoby naprawde świetnie znalesc osoby które leca w tym samym okresie , myśle ze razem zawsze razniej )) ania