Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc wszystkim,

Chcialabym krotko i zwiezle ale nie wiem czy sie da :)

No wiec, w Stanach bylam kilka razy, dwa na worku, raz na internshipie i raz turystycznie 3 tyg w 2007roku. Na internie pracowalam w audycie gdyz jestem po studiach Finanse i bankowosc. 1,5 roku minelo szybko i pomimo ze checi pracodawcy na zatrzymanie mnie tam na stale byly duze, nijak przenioslo sie to na praktyke. W grudniu 2006 roku wrocilam wiec do PL, znalazlam prace w duzej amerykanskiej korporacji w branzy bankowosci. Minal rok jak tu pracuje. Pojawila sie propozycja/szansa na przeniesienie do Stanow w ramach korporacji. Pracodawca zaproponowal wize L1. Moje pytanie dotyczy nie tyle samej procedury ale warunkow jakie ja jako taki transferowany pracownik musialby spelnic. Skoro pracodawca zaplaci ok 5000 dol ( tak mi powiedziano, nie sa to bowiem dane jakie jestem w stanie sama uzyskac) za zalatwienie spraw wizowych/emigracyjnych to zapewne bedzie chcial zebym przepracowala u niego jakis okres czasu. Jaki to moze byc okres, rok??dwa?? Na ile wydaje sie taka wize?? Poniewaz inne warunki jakie zaproponowal pracodawca nie byly atrakcyjne odmowilam (z wielkim bolem). Teraz jednak zastanawiam sie czy bylby to sposob na przeniesienie sie do Stanow na stale, badz chociaz na kilka nastepnych lat.

Karina, widzialam ze pomagasz pracodawcom w Stanach szukac temp emplyees na H2B czy J1?? Czy masz moze jakies kontakty do pracodawcow ktorzy szukaja wyspecjalizowanych pracownikow w finansach, ekonomii itp?? Dysponuje referencjami od swoich poprzednich pracodawcow a i z obecnym nie byloby problemu. Jestem bowiem bardzo chetna wyjechac ( a szczegolnie w rejony zachodnich Stanow). Pytam bo moze sa jeszcze jakies inne mozliwosci??

Wielkie dzieki,

Zuza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×