Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam 16lat i jestem kompletnie zielona w tym temacie a wiec bardzo gorąco proszę Was o pomoc. Czy osoba w moim wieku mogłaby się starać o wizę i jaka ona powinna być. Dodam że planuję wyjechać tam z siostrą(24lata) i jej chłopakiem(25lat) i będzie to pobyt raczej turystyczny ok. miesiąca. Podobno najpierw trzeba zadzwonić do ambasady, aby umówić się na rozmowę. Jakie pytania mogłyby być mi zadawane i co najlepiej mówić? Jeszcze chciałabym się dowiedzieć czy byłaby szansa abym taką wizę mogła zamienić na stałą? Z góry bardzo dziękuje za jakiekolwiek odpowiedzi:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej mowic prawde...no moze oprocz tego ze masz w planach staly pobyt. Taka informacja nie wplynie pozytywnie na konsula. Najlepiej powiedz cos w stylu ze siostra chce cie zabrac do USA w formie prezentu np na zalegle 16 urodziny...takie argumenty przewaznie dobrze brzmia. Ale to tylko pomysl. Jesli chcesz wyjechac turystycznie to staraj sie o wize turystyczna B1/B2. Zreszta w twoim wieku to nie wiele masz opcji. Poniewaz masz mniej niz 18 lat bedziesz potrzebowala zgode przynajmniej jednego rodzica. Wszystkie informacje o tym jakie wypelnia sie dokumenty i kiedy sie dzwoni do ambasady aby umowic sie na rozmowe znajdziesz na stronie ambasady USA w Polsce. Taka wize zamienic na stala? Tzn o co dokladnie ci chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ktos jest z Twojej rodziny w USA legalnie lub tez nielegalnie,siostra z jej chlopakiem maja wizy juz?

zadna wiza nie jest na stale i jesli dostaniesz taka promese turystyczna na 10 lat a zostaniesz nielegalnie w USA,bedziesz dluzszy czas w USA a krotszy w Polsce to urzednik na lotnisku bedzie mogl Ci ta wize uniewaznic .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach