Skocz do zawartości

Internship Dla Studentki Filozofii (j. Polski, Rosyjski, Ukrainski)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem studentka 3-go roku Filozofii. Interesuje mnie wyjazd na Internship do Nowego Yorku w takich dziedzinach jak PR, HR, dziennikarstwo.

W polskich biurach, ktore tym programem sie zajmuja, mowia mi iz nie kwalifikuje sie do tego programu ze wzgledu na swoj kieirunek studiow i nawet jesli jakas firma mnie zgodzi sie przyjac na praktyke to nie zaakceptuje to Department of...(nie pamietam).

Czy mial ktos podobna sytuacje: byl po takim podobnym humanistycznym kierunku i sie staral o praktyke?

W pazdzierniku bede miala tytul licencjata filozofii

Mam nadzieje, ze moj kierunek, chociaz w zyciu mi nie pomoze, to nie przeszkodzi na drodze wielkiej karjery:D

Znam dobrze 3 jezyki: rosyjski, ukrainski- native; polski- biegly; angielski- FCE

Bylam w 2006 roku na WaT.

Z gory jestem wdzieczna za wszelkie informacje,

Pozdrawiam

L.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Mam nadzieje, ze moj kierunek, chociaz w zyciu mi nie pomoze, to nie przeszkodzi na drodze wielkiej karjery:D

Nie przeszkodzi na drodze wielkiej kariery, ale przeszkodzi na drodze internshipa ;)

Niestety, dla humanistow internshipy sa czesto problemem. Znam sporo amerykanskich studentow literatury, filozofii itp, ktorzy robili internshipy tu w USA - ale to bylo wszystko organizowane przez uniwersytet, po znajomosci, itp. Dla cudzoziemca bez takiego zapleczenia szanse sa nikle. Ja bym radzila zalapac sie gdzies w UE, potem jak juz masz konkretny internship w PR czy dziennikarstwie na CV, mozesz sie starac o cos podobnego w USA. To zwiekszy prawdopodobienstwo ze cos znajdziesz. Ja pracuje w duzej firmie z duzym programem dla studentow, ale w PR pracuja albo studenci business communications albo dziennikarstwa. HR tylko oferuje internshipy dla studentow businessu z kierunkiem HR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach