Skocz do zawartości

Recommended Posts

No ale wlasnie tak wyliczyla ta pani . I jego kolega co gdzies tak tez siedzi w bierze podatkowym twierdzi ze tak jest . Ze jak sons pracuje musi za nia placic Podatek w USA . Mysmy sie przez caly 2016 nawet kurde nie widzieli jedyne co mielismy wspolnego ze soba to Skype . powiedzielize teraz juz  nie musi placic bo Ja pracuje wiec sama place podatek . Jutro zadzwonie do prawnika I do innej firmy . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, Asi napisał:

No ale wlasnie tak wyliczyla ta pani . I jego kolega co gdzies tak tez siedzi w bierze podatkowym twierdzi ze tak jest . Ze jak sons pracuje musi za nia placic Podatek w USA . Mysmy sie przez caly 2016 nawet kurde nie widzieli jedyne co mielismy wspolnego ze soba to Skype . powiedzielize teraz juz  nie musi placic bo Ja pracuje wiec sama place podatek . Jutro zadzwonie do prawnika I do innej firmy . 

proponuje zebys skontaktowala sie z ksiegowym, ktory reprezentuje swoich klientow przed IRS oni sa dobrze zorientowani w tych sprawach (tak sobie czytam na necie).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No ale wlasnie tak wyliczyla ta pani . I jego kolega co gdzies tak tez siedzi w bierze podatkowym twierdzi ze tak jest . Ze jak sons pracuje musi za nia placic Podatek w USA . Mysmy sie przez caly 2016 nawet kurde nie widzieli jedyne co mielismy wspolnego ze soba to Skype . powiedzielize teraz juz  nie musi placic bo Ja pracuje wiec sama place podatek . Jutro zadzwonie do prawnika I do innej firmy . 


Włosy dęba stają, jakby to ciągnęli dalej to bym pomyślał ze celowo cię w konia robią, zeby jakieś pieniądze wydębić, ale skoro wszyscy zgodnie twierdzą ze w magiczny sposób ze względu na prace na terenie stanow juz tego płacić nie musi to chyba jest to tylko (na szczęście) skrajny przypadek braku kompetencji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, vlade napisał:

 


Włosy dęba stają, jakby to ciągnęli dalej to bym pomyślał ze celowo cię w konia robią, zeby jakieś pieniądze wydębić, ale skoro wszyscy zgodnie twierdzą ze w magiczny sposób ze względu na prace na terenie stanow juz tego płacić nie musi to chyba jest to tylko (na szczęście) skrajny przypadek braku kompetencji.

 

proste ogolnie dostepne informacje gdziekolwiek nie zajrzysz (chociaz jak sie nie interesujesz tematem to mozna cos pominac)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

karusek mając obywatelstwo musisz się rozliczać a tym bardziej jak jesteś rezydentem. Nawet jak nie pracujesz w USA.

kiedyś pisaliśmy o banku i koncie ze jest nowe prawo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

8 godzin temu, sly6 napisał:

karusek mając obywatelstwo musisz się rozliczać a tym bardziej jak jesteś rezydentem. Nawet jak nie pracujesz w USA.

kiedyś pisaliśmy o banku i koncie ze jest nowe prawo.

dzieki @sly6. bede musial zrobic korekte

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×