Skocz do zawartości

kzielu

Administrator
  • Zawartość

    7013
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    20

kzielu last won the day on 19 Październik

kzielu had the most liked content!

Reputacja

578

2 obserwujących

O kzielu

  • Tytuł
    Rezydent FORUM

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ambush Country

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po raz kolejny piszesz bzdury bo tak Ci się wydaje. Przykrec trochę z tymi poradami. Każdy kto poleciał chociaż raz wie że na POE bagaże odebrać trzeba żeby przejść z nimi celników.
  2. Odprawa na Okeciu bedzie taka sama poza tym ze bedziesz musial przejsc stanowisko SG i bedziesz odlatywal z bramek non-Schengen. W Kanacie - zalezy czy Vancouver ma pre-clearance (wygooglaj sobie). Jak nie ma to CBP bedziesz przechodzil na miejscu. Przy powrocie przez zupelnie nic sie nie przechodzi.
  3. kzielu

    Chciałem Powiedzieć Że...

    Forget about it.... ;-)
  4. kzielu

    USA vs UK zycie oto jest pytanie

    ^^^^^ jakby ktos nie wierzyl ze opieka zdrowotna to jest scam to lepszego postu niz powyzej od Vlade chyba nie potrzeba...
  5. kzielu

    USA vs UK zycie oto jest pytanie

    Prawda jest niestety taka ze desperatom probujacym sie dostac do US nie da sie przemowic do rozsadku bo jakiekolwiek fakty nie pokrywaja sie z ich wyimaginowana wizja US. Szkoda czasu. Ubezpiecznie jkb jest dosc tanie. Moje premiums (duza korporacja) to $4.5k rocznie z $5k deductible. Czyli prawie $10k zanim ubezpieczenie zaplaci za _cokolwiek_ co nie jest preventive care.
  6. Zaswiadczenie sponsora moze byc potrzebne do I-864 (proof of employment) ale na oko to ono juz powinno byc po angielsku...
  7. kzielu

    USA vs UK zycie oto jest pytanie

    Moze dodaj kwestie opieki zdrowotnej jak piszesz o kosztach zycia... Konkretnie jak to mozna zbankrutowac ( nie ma w tym zadnej zlosliwosci mojej - tylko nie fair jest pisac o nizszych kosztach zycia moim zdaniem)...
  8. Zaczac powinienes od zglebienia zasad imigracji do US. Nie ma prostej drogi od otwarcia biznesu i wyjazdu na tej podstawie bez inwestowania powaznych sum, zapewnienia miejsc pracy - jezeli ta droga Cie interesuje to zaczynasz od wynajecia prawnika. Pozostale drogi to rodzina, sponsorowanie pracownicze i loteria wizowa.
  9. kzielu

    Co o tym myślicie ? [Zniesienie wiz]

    LOT to na tym wyjdzie jak na mydle, będzie przecież musiał wozić ludzi spowrotem po odesłaniu... Na swój koszt.
  10. kzielu

    sprzedaż samochodu w USA

    https://help.cbp.gov/app/answers/detail/a_id/278/~/importing-classic-or-antique-vehicles-%2F-cars-for-personal-use (2 sekundy googlowania) Jak masz dostep do R32 / R33 Skyline JDM to zrobisz kase. Reszta to zapomnij, szkoda zachodu.
  11. kzielu

    Po Wygranej i zaraz po przyjeżdzie

    Jak już wylosujesz to daj znać, wszystko Ci powiemy... A oczekiwanie na losowanie spędz na wyszukaniu informacji które na tym forum były 100 razy
  12. kzielu

    Po Wygranej i zaraz po przyjeżdzie

    Jakby to powiedziec, ja lubie zadawac pytania retoryczne ;-)
  13. kzielu

    Po Wygranej i zaraz po przyjeżdzie

    A wygrales zielona karte ?
  14. kzielu

    Ślub z obywatelem Amerykańskim , dzieci

    Byc moze uznali ze czas pobytu sie nie zresetowal przy tym wyjezdzie. Jezeli faktycznie uznali ze zlamalas przepisy to wize mogli uniewaznic. Szansa na to ze Cie odesla spowrotem jest (zawsze jest - w przypadku kazdego wjezdzajacego na turystycznej) a jezeli mialas kilka 6-cio miesiecznych pobytow, to nie jest ona taka mala...
×