Skocz do zawartości

kzielu

Administrator
  • Zawartość

    7221
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    26

kzielu last won the day on 5 Luty

kzielu had the most liked content!

Reputacja

627

2 obserwujących

O kzielu

  • Tytuł
    Rezydent FORUM

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ambush Country

Ostatnie wizyty

13502 wyświetleń profilu
  1. Na EB-3 - pewnie tak, ale znalezienie kogoś kto będzie chciał to zrobić jest raczej wątpliwe. Rozpoznawalnych artystów ściąga się (na występy) na wizach O zdaje się.
  2. kzielu

    Loteria krok po kroku

    To zacznij jak wygrać. A póki co czytaj dalej, tyle że ze zrozumieniem bo wszystko na ten temat (dosłownie) zostało napisane, i to po kilka razy.
  3. kzielu

    Wiza k1

    W skrocie - nie. Wjezdzajac na K-1 mozesz tylko i wylacznie uregulowac status przez "originalnego" petitionera (pomijam VAWA). Jedyne co mozesz zrobic, to wziac slub, wyjechac i przejsc proces sponsorowania CR-1 wlacznie z waiverem I-601 ktory bedzie Ci niezbedny do 10-letniego bana na wjazd ktory masz (a dokladnie bedziesz miala po wyjezdzie).
  4. kzielu

    Prezydent Donald Trump - wydarzenia

    Idiota podłożył się oczywiście mówiąc że "I didn't need to do this" I "I'm already building a wall for 2020 elections" - jasno powiedział po co chcę ten mur budować...
  5. kzielu

    Wyjazd do USA. Na stałe.

    Nie do konca jest przekonany czy recesja - interest rates poszly w gore i przy tych cenach ludzi przestaje byc stac - chociaz z drugiej strony, komu to przeszkadza... Za chwile peknie banka kredytow samochodowych (what payment are you looking for ? I pozniej kredyt jest na 500 miesiecy)...
  6. kzielu

    Gdzie najlepiej kupic..

    Ja nie mowie ze Ty pilowales - ten co je uzytkowal przez 90k mil przed Toba mogl. Tutaj na silnikach to sie malo kto zna, w wiekszosci serwisow nie maja o nich najmniejszego pojecia.
  7. kzielu

    Wyjazd do USA. Na stałe.

    Sluszna ocena moim zdaniem. W mojej okolicy ostatnio ceny sa kosmiczne, developerzy robia losowania jak otwieraja sprzedaz placow na nowym osiedlu - tyle jest chetnych (osiedlu gdzie domy beda kosztowaly $500k+ co na OH jest generalnie kwota bardzo wysoka).
  8. kzielu

    Prezydent Donald Trump - wydarzenia

    U mnie to samo - dostalem po tygodniu.
  9. kzielu

    Gdzie najlepiej kupic..

    Na zdrowy rozsadek - wszyscy biora benzyne z tych samych (mniej wiecej) zrodel. Czasami zdarza sie lipa na roznych stacjach w rodzaju wody w benzynie (ostatnio na Shellu nie daleko mnie) ale wtedy od razy wiadomo ze cos jest nie tak. Silnik ktory padl po 160k mil nie mial nic wspolnego z jakoscia benzyny, szczegolnie ze nie wiadomo jak byl uzytkowany i serwisowany przez pierwsze 90k. Wiekszosc ludzi jest technicznymi ignorantami jezeli chodzi o samochody, piluje silniki na zimno, nie sprawdza poziomu oleju regularnie (nie mowie o wymianach - mowie o poziomie pomiedzy nimi) i hgw co jeszcze robi.
  10. kzielu

    Wyjazd do USA. Na stałe.

    Haha, to trafilem Jak nie sciemniales, to moze dlatego tylko przez rok ? ;-)
  11. Destination wedding jednym slowem ;-) Gratulacje ;-) Btw - slub w PL jest legalny w US, nie ma potrzeby brac go dwa razy, chyba ze w PL to tylko wesele.
  12. kzielu

    Wyjazd do USA. Na stałe.

    A to sie musisz zapytac rekrutera. Wez pod uwage ze oni sa takimi samymi sciemniaczami jak mniej wiecej sprzedawcy samochodow...
  13. kzielu

    Wyjazd do USA. Na stałe.

    Ja zrobilem - jak wyzej. Do regularnego wojska to oczywiscie ze biora - jak sie jest co najmniej LPR.
  14. kzielu

    Wyjazd do USA. Na stałe.

    Nie nazywa sie inaczej. Zrob minimum rozeznania w temacie. Jedyne co bylo ostatnio slychac na temat Mavni to jak zaczeli wyrzucac niektorych ludzi z programu ze wzgledu na "security risk". Poza tym porada i tak bez sensu - nikogo mieszkajacego w Polsce nie zrekrutowali by do tego programu (jezeli by istnial).
  15. kzielu

    Wyjazd do USA. Na stałe.

    "As of December 2016, MAVNI is under review and closed indefinitely"
×