Jump to content

ilya_

Użytkownik
  • Content Count

    1,900
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

ilya_ last won the day on January 30

ilya_ had the most liked content!

Community Reputation

104

About ilya_

  • Rank
    Rezydent FORUM

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem

Recent Profile Visitors

15,050 profile views
  1. racja, za duzo pracy i piwa po... u mnie... musze odstawic komputer.
  2. racja, nie patrzylem na daty. hmmm, tylko czemu mi ten post wyskoczyl w niedawnych aktywnosciach ?
  3. napisales posta bo jestes chwilowo zajarany studiowaniem w usa nie majac zielonego pojecia o ogromnych kosztach. ta mysl zapewne zniknie Ci z glowy za jakies 2 tygodnie.
  4. czesto jest tak, ze ludzie przyjezdaja z Polski do USA i koczuja z miesiaca na miesiac, od pensji do pensji. No, ale mozna powedziec: jestem w Ameryce przeciez. Do znajomych i do rodziny w PL nie powiedza ze tu chu..owo jest i ze zarobki 15 usd na h pozwalaja na wynajecie pokoju 60 minut metrem od manhattanu. No, ale mozna powedziec: jestem w Ameryce przeciez. Emigracja to powazna inwestycja.
  5. w NYC wciaz jeszcze zimno - przynajmniej dla mnie. Wilgotnosc jeszcze nie przyszla to i AC nie jest potrzebne... bardzo ciekawa sprawa z tym ogrodkiem. Ja wlasnie przygotowywuje wyklad o szeregach fouriera dla jakis koreanczykow. https://pl.wikipedia.org/wiki/Szereg_Fouriera
  6. alez Ty doskonale pamietasz, ze co roku mnie losuja !
  7. oraz placz: -dlaczego nie ja ? -tam musza byc jakies bledy w tym algorytmie -bo jego wylosowali, a ja juz 5 raz skladalem -razem z zona probujemy 3 raz i nic -wylosowali mnie, ale mam 2 lata zawodowki tylko -jakie dokumenty po wylosowaniu ? -do jakiego miasta najlpepiej ? -ile pieniedzy potrzeba na start ? -nie dziala serwer -za duzo osob sprawdza w tym momencie -ee tam, lepiej wygrac w totka -do ameryki juz nikt nie jedzi -poczekam az ZNIESOO wizy to wtedy pojade
  8. wszysstkie osoby, ktore znam i ktore "chodza" do tych pozal sie sie boze szkolek [bo chca zmianic status, a maj wciaz B2 w paszporcie] sa tak na prawde nielegalnie. SAmi sobie wmawiaja, ze sa legalnie. Jest to w sumie prawda. Wszystko jest na legalnej drodze prawnej.....tylko czemu one boja sie wyleciec z usa i wrocic ? Tu na forum nie wiem czy jest osoba ze statusem studenckim, ktora podrozowala do PL..... Wiza studencka - tak...ale status ? Mozesz byc pierwsza - sprobuj !
  9. jezeli bedzie chcial wrocic na B2, a mial ja przedluzana o nadanych jakis tam statusach to bardzo prawdopodobne, ze oficer na granicy moze mu powiedziec , ze angielskiego moze sie Pan w Europie uczyc. [zakladam, ze status zostal nadany checia pojscia do szkoly jezykowej co sie zdarza w wiekszosci przyadkow] Ten post taki jakby przyklad dla ludzi, ktorzy przedluzaja bez sensu Swoje pobyty w USA ( bo praca, bo azbesty, bo dolary, bo 15 usd /h ), a potem cos im nagle wypada i trzeba jechac. Ludzie - nie przedluzajcie.
  10. Panie i Panowie ! juz dzis wraca 90 day na TLC !
  11. jeszcze pare lat temu NYT twierdzilo, ze imigranci w Europie to nie problem. Teraz po tytule mowia, ze jest down sharply i pytaja czy to wciaz kryzys ? Czyli jednak to byl kryzys...ale twierdzili, ze nie...to nic strasznego....
  12. jak napisal @andyopole - teoretycznie jest ok w praktyce nie wiem jak np oficer na lotnisku na to spojrzy.
  13. nie wiem skad u mnie to przekonanie. Do budynku w ktorym pracuje [sa wnim dwa wejscia - bardzo glowne z lobby i tylne] wchodze tylnym wejsciem - wejsciem gdzie robi sie jakies dostawy, wejsciem gdzie czesto czekaja jacys pracownicy konstrakszyn, rowniez " polonujnych firemek ". Jest mi po prostu blizej od tej ulicy z metra [manhattan, oszczedzam dzienne 10 min]. Bo budynek duzy i ma 20 pieter Pzy tym wejsciu jest security, gdzie podpisuje sie liste, kto gdzie wchodzi, kazda osoba to robi, rowniez ja. W kolejce czekaja rowniez chlopaki ciemniejszej karnacji i nieduzego wzrostu. Wypatrzylem, ze wiekszosc z nich ma jakies ekwadorskie paszporty i inne. Rozumiem, ze chlopaki nie moga sobie normalnej plakietki ID wyrobic, albo czasu byc moze nie maj bo ciagle w robocie [ muczo trabaho ].... ? Wyglada to jakby przekraczali granice....
  14. a jak ten pobyt legalnie przedluzyles ? Poprosze o wiecej szczegolow.
×
×
  • Create New...