Skocz do zawartości

ilya_

Użytkownik
  • Zawartość

    1707
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    4

ilya_ last won the day on 19 Sierpień

ilya_ had the most liked content!

Reputacja

80

O ilya_

  • Tytuł
    Rezydent FORUM

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem

Ostatnie wizyty

14604 wyświetleń profilu
  1. ilya_

    Nowe życie w USA - moje wrażenia

    Ja mam takie zdjecie, ze wygladam jak czarnoskory. Nowy Jork.
  2. oczywiscie, nie zamykajmy tego tak szybko. Roealka czasem warto jest poczytac jakie ludzie moga bledy popelniac w zyciu. Mozna sprobowac ich czegos nauczyc. Wyjazd i pozostanie nielegalne z malym dzieckiem to jedna z bardziej chorych decyzji w zyciu....
  3. musisz tak samo jak Twoj tata postarac sie takowa wize. Wypelnic wniosek, pojechac do ambasady.... - taka wiza nie uprawnia Cie do "zostania" w USA. - maksymalnie mozesz przebywac 6 miesiecy - w przypadku tak jak piszesz "zostania", mozesz popsuc sobie i dziecku troche zycie
  4. ilya_

    Prezydent Donald Trump - wydarzenia

    no wlasnie. Komu to przeszkadzalo co dalem poniezej ?
  5. ilya_

    Chciałem Powiedzieć Że...

    czyli mowicie , ze na swieta bileciki lepiej juz teraz kupowac czy liczyc na cos taniego np tydzien przed samymi swietami....(?) LOT zapewne bedzie mega drogi przed swietami to odpada...
  6. no jest roznica jak ktos ma 19 lat, zdal mature i pracuje 2 miesiace, a jak ktos ma np 30 i 7 letni staz pracy.... duzo jest 19-21 latkow, ktorzy dostali odmowe....
  7. odmowiono Wam promes ze wzgledu na znikomy zwiazek badz brak zwiazku z krajem w ktorym mieszkacie. Ile macie lat ? Jak dlugo pracowaliscie w momencie starania sie o promese ?
  8. nie martw sie. Ponoc druga najbardziej upokarzajaca sytuacja w Twoim zyciu to moze byc spotkanie z urzednikem na lotnisku w usa np jfk czy newark i jego pytania po co, do kogo, na ile i za ile..... 3 najbardziej upokarzajaca sytuacja w zyciu podroznika w usa to jest wizyta na lotnisku i wylot gdzies i przechodzenie przez security, a dokladniej mam na mysli: stawanie w tej tubie z podniesionymi rekoma i bez butow.....
  9. ja znam 84 letniego hydraulika w Polsce. Ostatnio go na mojej wichurze spotkalem nawet. Wiek to tylko liczba.
  10. ilya_

    Chciałem Powiedzieć Że...

    czesc siedziala i gadala, ja sobie gralem w tetrisa i szachy na telefonie.....ludzie siedzieli na podlodze, brakowalo tylko wyciagniecia gitary i romantycznych szant....
  11. ilya_

    Chciałem Powiedzieć Że...

    nastepnym razem wezme kawalek kielby i chleba...teraz mialem tylko jakies 3 lyki wody z samolotu... dodam, ze ludzie nawet nie stali w kolejce jak napisalem powyzej...czesc siedziala...wygladalo to jakby okupowanie terminala... definitywnie nadawalo sie to do pokazania w mediach...
  12. ilya_

    Huragan Florence

    zapewne wiekszosc juz to widziala....:)
  13. ilya_

    Chciałem Powiedzieć Że...

    chcialem powiediec, ze po dlugim urlopie wrociem ladujac na jfk. Przejscie przez security i wyjscie z tego lotniska to jakas parodia. Samolot wyladowal dokladnie 4.50pm, a ja wyszedlem z lotnska przed 10. Juz nawet nie bylo znczenia czy turysci, czy obywatele...wszyscy jak jeden wal stali w jednej kolejce i klneli....
  14. tego nie trzeba zgadywac... urzednicy, oficerzy na lotniskach tego nie zgaduja...gdy przedluzyles pobyt prawie zawsze przybijaja Ci to, ze ta praca byla....
  15. ilya_

    Odmowa wizy

    wyobraz sobie, ze masz ta Swoja 1 rozmowe i jednak nie zapomnisz powiedziec, ze jedziesz na slub kuzynki... Czy to cos zmieni ? Czy to, ze dopowiesz to jedno zdanie: "Jade na sub kuzynki." zmieni cala sytacje ? Swoja drgoa kim jest Ta kuzynka ? Jak ona znalazla sie w USA ?
×