Jump to content

cclaudia

Użytkownik
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

cclaudia last won the day on August 19

cclaudia had the most liked content!

Community Reputation

3

About cclaudia

  • Birthday 03/01/1995

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Lokalizacja
    Kielce

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja co prawda jestem z DV2020 ale może ktoś z edycji 2019 miał podobną sytuację: jeżeli jest wylosowany i zabiera ze sobą członka rodziny to przy pierwszym wlocie do USA muszą te osoby być razem? Czy jest szansa że osoba wylosowana poleci pierwsza, a ja (żona wylosowanego) doleciałabym np. 2 tygodnie pozniej?
  2. Wiem, ale jak widze posty niektorych w stylu „mam miliony monet i doktorat na harvardzie dostane sie czy nie?” to mam zawal i juz nie wiem za co mam sie zabrac
  3. Thanks a kojarzysz moze czy weryfikuja przy tym tez takie rzeczy jak kredyty (raty, abonamenty)? Nie wiem czy musze sie z tego jakos spowiadac, wolalabym nie splacac wczesniej niektorych abonamentow itp bo bardzo niekorzystnie na tym wyjde i zastanawiam sie czy fakt posiadania czegos takiego w PL moze byc problemem, czy w ogole ambasada ma takie „moce” zeby to sprawdzic?:)
  4. Jak to jest z public charge w koncu? Na stronie ambasady jest takie info: W przypadku wiz loteryjnych i narzeczeńskich gwarancje finansowe na formularzu I-864 nie są wymagane. niżej jest napisane ze mamy miec dowody... oficjalnie o kwocie nie moge znalezc informacji. Czy te 12k$/osoba to domysly i nieoficjalne info czy majac przykladowo 5k$/osoba nie ma szans na dostanie wizy?
  5. Ja co prawda z DV2020 ale w obowiazkowych dokumentach nikt tego nie wymienia z tego co czytalam. Myslicie ze udanie sie bez takich dokumentow bedzie ok? Ja osobiscie zbieram dolary do przyslowiowej skarpety, w gotowce, wiec na koncie kokosow nie bedzie
  6. Mam info od KCC, serwery strony padły i do konca tego tygodnia maja nie dzialac wiec nie ma co wchodzic. Poza tym maja duze opoznienie i mozliwe ze zaczna wysylac instrukcje pod koniec roku dopiero. Trzeba byc cierpliwym
  7. Wiem wiem ale chodzi mi o to ze place u niego 300zl za konsultacje + jak rozumiem koszt rtg, badań, szczepień itd dodatkowo... skoro moge morfologie, rtg i inne badania zrobić szybko we własnym zakresie to wolałabym z tego skorzystać i o to mi chodziło
  8. Nie wiem czy to dobry wątek ale może ktoś tu będzie wiedział czy badania do lekarza mozna robic samemu (przykladowo jak sie ma pakiet medyczny) czy wszystko musi byc odplatnie u lekarza wyznaczonego przez ambasade?
  9. Mąż dzwonił do KCC zapytac sie o kwestie mojego paszportu i uspokoili go ze mamy sie nie spieszyc, spokojnie wyrabiac paszport i odblokowac wniosek mailowo... zapomnial dopytac kiedy beda wysylac instrukcje, zadzwoni jeszcze raz w przyszlym tygodniu to dam znac ale wyglada na to ze im sie nie spieszy
  10. Hej hej, czy ktokolwiek dostal jakies info z KCC czy na razie cisza?
  11. Też nie moge sie doszukac w jakim czasie dadza jakies info, ale status wniosku jest ciagle widoczny na stronie po zalogowaniu. Ogólnie to polecam dzwonić do Kentucky, wszyscy pod telefonem są bardzo mili i pomocni.
  12. Ok, ale czy po wymianie zmieniac wniosek? Jesteśmy ok. 13000 w kolejce
  13. Hej Mam kolejne 2 pytania: 1) Wysłaliśmy jakiś czas temu DS-260 na DV2020 (wylosowali męża, mnie nie). Po wysłaniu wniosku obroniłam licencjat i zastanawiam się czy jest sens dzwonić to kentucky żeby odblokowali wniosek, do tego we wniosku podany mam ciągle paszport na nazwisko panieńskie (nowego jeszcze nie wyrabiałam). Myślicie że powinniśmy odblokować wniosek i uzupelnić te dane? Czy przywieźć nowe dokumenty dopiero na rozmowę? 2) Po jakim czasie od złożenia wniosku dostaniemy jakieś info? Dopiero podczas maila o rozmowy w ambasadzie czy wcześniej wyslą jakieś potwierdzenie?
  14. A jeżeli ktoś wpisze meldunek? Ja wpisalam... Są z tego powodu problemy?
  15. Hej. Uzupełniamy od wczoraj DS-260. Przekopałam forum i widzę, że odpowiadacie że w adresach należy podać zamieszkanie, a nie zameldowanie. Co spowoduje wpisanie adresów zameldowania? Mieszkałam od 16 r.ż. w kilkunastu mieszkaniach, internatach i bursach szkolnych - nie ma szans na poprawne skompletowanie adresów, wolałabym nie zmyślać, a daty zameldowania uzyskałam dziś z Urzędu Miasta.
×
×
  • Create New...