Kahna Napisano 22 Grudnia 2007 Zgłoś Napisano 22 Grudnia 2007 Hej!Ludzie! Jest ktoś zainteresowany wspólnym wyjazdem do USA:>?Wakacje 2008? Tak sie składa, że nikt z moich znajomych nie chce się w taką wspaniałą przygode wkręcić;/..I już mysle o tym czy sama nie jechać? Ale fajnie by bylo gdyby znalezli sie jacyś ludzie do towarzystwa:) wiadomo z rodakami moze byc raźniej ..chociaż na początek:) Jestem studenta z Poznania:) Orientowalam sie już conieco w biurach i w ogole w całej organizacji worków. Jeśli byłby ktoś zainteresowany PISAĆ! gg:190294 POZDRO:)
luki233 Napisano 24 Grudnia 2007 Zgłoś Napisano 24 Grudnia 2007 Hehe Antek...dobre Kahna mi nie potrzebna fotka...poleciałbym ale na następne wakacje tj 2009 :] Pozdrówki....i Wesoły Świąt
Jarek1122 Napisano 24 Grudnia 2007 Zgłoś Napisano 24 Grudnia 2007 Pokaz jakas fotke, to sie zastanowie hyhy dobre...
neltilia Napisano 25 Grudnia 2007 Zgłoś Napisano 25 Grudnia 2007 ja sie podpinam na wspolny wyjazd!!!! o jakim biurze myslisz? masz moze sprecyzowane miejsce pracy, etc?
Kahna Napisano 27 Grudnia 2007 Autor Zgłoś Napisano 27 Grudnia 2007 e tam .. w 2009 to dolar bedzie po 1,5zł teraz trzeba jechać Ale szumam ludzi powaznie podchodzących do sprawy:) a nie tu jakieś jaja sobie robicie:) A o jakich biurach mysle: albo YES albo CCUSA albo Almatur
Marcincin Napisano 27 Grudnia 2007 Zgłoś Napisano 27 Grudnia 2007 mnie sie chce jechac ale ciagle jestem niezdecydowany :/
neltilia Napisano 27 Grudnia 2007 Zgłoś Napisano 27 Grudnia 2007 Biura wydaja sie byc OK! CCUSA i Almatur chwala ludzie. Na 'Yes' trafilam w necie zupelnie przez przypadek i przyznam ze wzbudzil moje zainteresowanie tematem. Przegladnelam, poczytalam i tez wydaje sie byc moim zdaniem w porzadku. Warte zastanowienia jest tez STUDENT POINT, polecane przez niektorych. Wybor duzy.
Kahna Napisano 27 Grudnia 2007 Autor Zgłoś Napisano 27 Grudnia 2007 Nono słyszalam o STUDENT POINT ale oni biura w Poznaniu nie maja chyba:(
Rekomendowane odpowiedzi