Jump to content

Szukam Osób Do Wspólnego Wyjazdu Na W&t :)


Recommended Posts

Hej!Ludzie!

Jest ktoś zainteresowany wspólnym wyjazdem do USA:>?Wakacje 2008?

Tak sie składa, że nikt z moich znajomych nie chce się w taką wspaniałą przygode wkręcić;/..I już mysle o tym czy sama nie jechać? Ale fajnie by bylo gdyby znalezli sie jacyś ludzie do towarzystwa:) wiadomo z rodakami moze byc raźniej ..chociaż na początek:)

Jestem studenta z Poznania:) Orientowalam sie już conieco w biurach i w ogole w całej organizacji worków.

Jeśli byłby ktoś zainteresowany PISAĆ:P! gg:190294

POZDRO:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 20
  • Created
  • Last Reply

Biura wydaja sie byc OK! CCUSA i Almatur chwala ludzie. Na 'Yes' trafilam w necie zupelnie przez przypadek i przyznam ze wzbudzil moje zainteresowanie tematem. Przegladnelam, poczytalam i tez wydaje sie byc moim zdaniem w porzadku. Warte zastanowienia jest tez STUDENT POINT, polecane przez niektorych. Wybor duzy.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...