Skocz do zawartości

Błąd Na W-2 (?)

Gość alik

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dostałam swoje W-2 od pracodawcy. Jest tam suma ile zarobiłam... ale nic poza tym. W pozostałych okienkach nie ma nic! Jako 'Federal income tax withheld' i innych mam wpisane 0.00... bez sensu! To jakby znaczy, że nie potrącali mi podatku, czy co?! Chyba firma musi podać ile potrącali mi na podatki i ubezpieczenie, prawda?

Nie mam pojęcia czy tak ma być, a jak nie to skąd mam wziąć brakujące informacje... Proszę o pomoc doświadczonych z tym forumowiczów... pozdrawiam

Napisano

Przeciez chyba MUSZA odprowadzac podatek...?!

wydaje mi sie ze zabierali mi 10%... payslipow niestety nie mam ale mam W-2 tylko ze widac cos z nim nie tak... :D

jak to od pewnej kwoty, to nie kazdy ma obowiazek placenia podatkow?

Napisano

jak nie placic? chyba pracodawca sam z siebie tego nie robi...?! :D

wiec chce sie rozliczyc, na czym to polega?

jestem kompletnie zielona i nie znam sie na tych procedurach... prosze o pomoc.dzieki

Napisano

dzwonilam przed chwila do tej firmy i powiedzieli mi ze nie placilam zadnych podatkow bo bylam na wizie J-1.... i powiedzieli ze to jest OK... nie bardzo to rozumiem, dlaczego akurat moja firma dla ktorej pracowalam tak to ustalila... czy to jest naprawde zgodne z prawem? czy ktos z Was tak mial?????

dodam ze pracowalam w Nevadzie, jakby to cos mialo zmieniac.... :D

Napisano

nie spotkalem sie z tym, zeby nie placili na ogol placa,

jesli zarobilas ponizej $12 000 w skali roku podatkowego to jestes zwolniona z podatku.

Jesli pracodawca go nie zaplacil to jedyne co musisz zrobic rozliczyc sie na podstawie swojego W-2, ale nie bedzie Ci przyslugiwam zwrot podatku (co jest zrozumiale).

Jesli nie pryekrocyzlas tej magicznej kwoty to nie musisz tez placic zadnego podatku.

Napisano

zarobilam 5 000 $ (w 3 miesiace) .. yy (?) wiec tak jakby to przekroczylam ?

Temat został przeniesiony do archiwum