Skocz do zawartości

Komfort Lotu Pll Lot Do Nowego Jorku


Karlik

Rekomendowane odpowiedzi

tak sie zastanawiam o co chodzi z tym komfortem, potrafie zrozumiec ze ktos o to dba szczegolnie jesli czesto lata, mnie osobiscie interesuje to jak linie traktuja pasazerow i jedzenie czy daja normalne, bo nie mozna tez mowic ze w samolocie sie zje smacznie :-)

Wiesz, lecac do NYC z Londynu spedza sie w samolocie ok 7 godzin, i te 7 godzin chcialbym spedzic jakos w miare mile i aby one minely jak najszybciej. Ogladanie na jednym glownym monitorze filmu, ktory ci obsluga wybrala, nie jest niczym ciekawym, tak samo jak wybor muzyki. Nie wspomne juz o innych zeczach jak gry, czy chocby dostep do internetu lub telefonu. Po drugie wyposarzenie samolotow jest troche inne a takrze podejscie do pasazera.

Ja latam ok 3 razy w roku na trasie Londyn-NYC wiec nie wiem czy to czesto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez czesto latam i uwazam ze niektorzy przesadzaja co do komfortu, ogolnie lubie leciec jak najwygodniej,

ale taki dodatek jak TV to ma dla mnie drugorzedne znaczenie ;-) bajer to bajer, muzyki i tak wiekszosc slucha ze swoich odtwarzaczy mp3

nie da sie ukryc ze lecac LOTem ma sie inne odczucia niz np innymi liniami, ktorych samoloty sa stosunkowo nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zalezy co do kogo jest komfortem, no ale nie ma sie co spierac o szczeguly.

Te wszystkie "bajery" zazwyczaj uprzyjemniaja czlowiekowi spedzenie tego czasu w samolocie, bo czyz nie jest przyjemniej wybrac sobie film ktory sie chce ogladac z ok 40 dostepnych, zatrzymac kiedys sie chce, przewinac lub np. wylaczyc i wlaczyc nowy.

No ale i tak nie ma co porownywac tego z pierwsza klasa lub klasa biznesowa. Niestety nie stac mnie na taka przyjemnosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie odradzam Lot poniewaz samoloty czasami nie przylatuja z Polski do NY.Moja tesciowa wracala 3 lata temu do kraju i samolot nie pojawil sie wogole :) Oczywiscie pracownicy tejze firmy nie zadzwonili do nikogo i niepowiadomili pasazerow no bo po co.Wszyscy dowiedzieli sie na lotnisku i znam jeszcze 2 takie przypadki :) Wsciekli ludzie pytali sie o dane pracownikow Lot'u ale oni odpowiadali ze nie pracuja dla lot'u tylko dla lotniska ;)

Moja mam leciala rok temu do NY, ogolnie byla niezadowolona bo paniom z obslugi nie chcialo sie "ruszyc tylka."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pamietam jak czekalem na samolot LOTu chyba w Chicago, czekam, ustawia sie juz kolejka do wejscia, a tu nic, co chwile wolaja jakies pojedyncze osoby. I tak sie to ciagnie, minela juz ponad godzina kiedy powinienem siedziec w samolocie, kolejka jak stala tak stala i nagle sie odezwala pani mowiac "mamy opoznienie jakies 30 minut jeszcze".

I tak sobie pomyslalem, opoznienie zawsze sie moze zdarzyc, tylko czemu Ci biedni ludzie stali bez informacji ponad godzine. A byli to ludzie w podeszlym wieku. Nie ma idealnych linii lotniczych, LOT niestety nie nalezy do czolowki rowniez ze wzgledu na obsluge. Mam nadzieje, ze pojawienie sie konkurencji wplynie nie tylko na cene ale na poziom uslug.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja niestety nie jestem pewen iz LOT sie uczy na bledach. Jedyna Polska linia tanich lotow czyli Centralwings, ktora nalezy do LOT'u wlasnie przestala obslugiwac zwykle polaczenia, zostaly jej tylko czartery. Z czarterow tez nie bardzo sie wywiazuje, bo sa drodzy i nie punktualni (tak samo jak w normalnych lotach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...