Zadruga Napisano 29 Marca 2008 Zgłoś Napisano 29 Marca 2008 Witam! Chciałabym się Was poradzić,ponieważ mam trochę dziwną sytuację i nie wiem co robić.Z góry przepraszam,że tak chaotycznie to opiszę. Wybieram się na w&t w tym roku,zapisałam się już do biura,wybrałam ofertę pracy,wpłaciłam $$$.Niby sielanka...A teraz siedzę i gryzę palce z nerwów.Nie wiem czy wycofać się przed czasem i ochronić trochę kasy,czy brnąć dalej. Dopiero teraz uzmysłowiłam sobie jeden problem,jakim mianowicie są moje studia.Jestem formalnie na 3 roku studiów licencjackich,a w zasadzie powtarzam 6 semestr na 3 roku.(czyli studiuję już 4 rok).Nie zdałam w czerwcu 2007 roku jednego egzaminu,dlatego zostałam skierowana na powtarzanie roku.Oczywiście nie mam żadnych zajęć,ponieważ wszystko pozostałe mam zaliczone. Ostatnie wpisy są z czerwca 2007 roku,w przyszłym tygodniu zaliczam ten nieszczęsny zawalony egzamin.W indeksie mam wbitą pieczątkę,że jestem studentką do 30 czerwca 2008. Dodatkowo w indeksie mam straszny bałagan-dużo korektora,przekładane praktyki,wyjazdy naukowe,przedłużenia sesji.Jednym słowem-nie byłam wybitną studentką. Obronę planuję we wrześniu,powrót ze Stanów w sierpniu.W dziekanacie dostałam bez problemu zaświadczenie o tym,że jestem studentką.Ale nikt nie che mi wypisać o przełożeniu obrony-bo już formalnie nie będę studentką i nie mogą odpowiadać za moja obronę.W biurze niby mnie zapewniają,że wszystko ok,że ta moja sytuacja nie przeszkadza w otrzymaniu wizy. Przeczytałam na tym forum relacje ludzi,których w ambasadzie czy konsulacie nawet nie pytali o indeks czy zaświadczenia.Kucze,ale ja mam takie szczęście,że mnie na pewno z tego przemaglują.Czy w przypadku gdy konsul zapyta o moje studia,to może być to poważny kłopot?Będę jakoś podejrzana o chęć pozostania na stałe?Słyszałam,że po dziekance można nie dostać wizy,a to moje powtarzanie, to też w pewnym stopniu taka dziekanka.Jestem panikarą,w sytuacjach stresowych tracę język w gębie,a ta rozmowa w dodatku po angielsku..