Jump to content

Zwiedzanie Hawajow


Recommended Posts

Witam, moze powinnienem umiescic ten post w rubryce "hawaje" ale ostatecznie umiescilem go tutaj aby wiecej osob go zobaczylo. Otoz planuje ze znojomym wyprawe po Maui, Big Island i moze Kauai jesli ktos sie jeszcze znajdzie. Planujemy start 3 pazdziernika, wylot z HNL na Big Island, potem Maui i moze Kauai. W planach wszystko co najlepsze, nurkowanie z maska w najciekawszych miesjcach, na Maui - wjazd na ta slynna gorke i zachod slonca, czarny piasek, wodospady, na Big Island oczywiscie wulkan i zobaczenie lawy. Planujemy porzyczyc samochod i jezdzic po wyspach, spac w namiocie, moze hostel. Moze kogos znacie kto by chcial sie dolaczyc, wyznanie, kolor skory, preferencje :) nie maja znaczenia.

Mahalo.

Jak cos to prosze pisac:

GG: 1401879

klaudiusz83@gmail.com

albo zadzwnic na moj tel w usa - 808- 221-4296

jestemy ogolnie otwarci na propozycje etc. pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites


     

przeloty pomiedzy wyspami - 210 - 230 $ od osoby, porzyczenie samochodu --- im wiecej osob tym wychodzi taniej, trudno to oszacowac ale w przyblizenie przez 10 dni to bedzie okolo 300-400 $ do podzialu, spanie pod namiotami na kampingach, mozliwy hostel.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...