basia1983 Napisano 15 Września 2008 Zgłoś Napisano 15 Września 2008 Witam, Czy zmienial ktos agencje AuPair? Jesli tak to jak to wyglada, czy jest z tym duzo problemow? Basia
lawia Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 agencji zmienic nie mozesz, bo au pair mozna byc tylko raz (z tego co pamietam po powrocie do kraju mozesz odczekac 2 lata i wrocic do usa jako au pair). Rozumiem ze chcesz zmienic agencje bedac juz w trakcie trwania programu?? wiec nie mozesz.... ale mozesz rzucic program i wybrac rodzinke na wlasna reke. Agnecja tylko straszy ze cofna ci wize itp. raz dana wiza nie mozesz zostac anulowana... jedyne konsekwencje to brak ubezpieczenia i trudnosci z uzyskaniem wizy w przyszlosci... sama rzucilam program i jestem studentka 3 roku biznesu w californi ) albo mozesz zmienic status zapisujac sie do szkoly... w nowym jorku zaplacisz niecale 3000$ za rok ESL'a wiec mozna sie odgadac z rodzina zeby pokryla ci np 50% kursu. good luck !! Anka.
sly6 Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 Lawia pewnie ze nikt jej w paszporcie wizy nie anuluje ,wystarczy ze dadza znac do urzedu i wtedy w komputerze jest taki fakt odnotowany a wtedy taka osoba jest nielegalnie w USA i moze zapomniec o zmianie statusu np na studencki. Co do powrotu do Polski to tez nie jest tak do konca,jesli nie bedzie miec sekcji o tym powrocie to by mogla leciec jeszcze raz .
basia1983 Napisano 22 Września 2008 Autor Zgłoś Napisano 22 Września 2008 Witam, Narazie zostaje z agencja...zmieniam rodzine....bo moja....ja nie wiem gdzie sie tacy ludzie rodza (tzn Hosci). W Visa mam wpisane ze nie moge wrocic przez 2 lata, ale ja chyba zostane jako studentka ;-) Lawia czy mozesz sie ze mna skontaktowac? dzieki Basia
sly6 Napisano 22 Września 2008 Zgłoś Napisano 22 Września 2008 I chyba zostaniesz ta studentka nielegalnie bo legalnie z tym wpisem nie zmienisz statusu ,musisz sie postarac o wiaver.