soku Napisano 1 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 1 Stycznia 2009 Cześć, miałem kupiony bilet z Jacksonville przez Waszyngton i Amsterdam do Warszawy na 15 maja 2009 liniami United Airlines. Po świętach zadzwoniła pani z firmy eprzeloty.pl i poinformowała mnie, że przelot na odcinku Amsterdam-Wwa został skasowany i oni nie mają pomysłu co trzeba teraz zrobić, bo: United nie ma przedstawicielstwa w Polsce i nie da się z nimi skontaktować. Na maile z tego biura podróży (eprzeloty) UA nie odpowiada. Pani stwierdziła, że 'raczej mi cos zaproponują, ale ona nie za bardzo wie, co teraz trzeba zrobić'. Czy ktoś z Was miał może podobną sytuację i jak z niej wybrnął? Na szczęście jest dużo czasu jeszcze ale chciałbym jechać do stanów mając świadomość, że mam jak wrócić G
sly6 Napisano 1 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 1 Stycznia 2009 United wspolpracuje z Lufthansa i moze tam Ci cos powiedza INFOLINIA: 0801 312 312 lub tel.+48/22/3381300
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.