Skocz do zawartości

Work&travel Pytanie O Wizę J1

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chciałbym wyjechać na program W&T, a co się z tym wiąże otrzymać wizę J1. Chciałbym się poradzić odnośnie sprawy z przeszłości. Miałem sprawę w sądzie, dotyczyła nielegalnego odbioru sygnału TV. Otrzymałem "Wyrok nakazowy" w którym sąd informuje ze nałożył na mnie grzywnę. Czy powinienem zaznaczyć na wniosku o wizę, że byłem karany? Mam co prawda wyrok "nakazowy"- w sumie to nie wiem czy to jest taki normalny wyrok, ale była to grzywna... Czy to może przesądzić o odmowie wizy? Czy razem z wnioskiem wizowym powinienem załączyć kopię "wyroku nakazowego"?

Jestem studentem 3 roku. Nidgy nie byłem w USA.

Proszę o pomoc.

Napisano
Witam, chciałbym wyjechać na program W&T, a co się z tym wiąże otrzymać wizę J1. Chciałbym się poradzić odnośnie sprawy z przeszłości. Miałem sprawę w sądzie, dotyczyła nielegalnego odbioru sygnału TV. Otrzymałem "Wyrok nakazowy" w którym sąd informuje ze nałożył na mnie grzywnę. Czy powinienem zaznaczyć na wniosku o wizę, że byłem karany? Mam co prawda wyrok "nakazowy"- w sumie to nie wiem czy to jest taki normalny wyrok, ale była to grzywna... Czy to może przesądzić o odmowie wizy? Czy razem z wnioskiem wizowym powinienem załączyć kopię "wyroku nakazowego"?

Jestem studentem 3 roku. Nidgy nie byłem w USA.

Proszę o pomoc.

A czy jak bys dostal mandat za przekroczenie predkosci albo za oddawanie moczu w miejscu publicznym to tez bys chcial go dolaczyc do wniosku wizowego?

Nie dajmy sie zwariowac.

Napisano