Skocz do zawartości

Wiza Turystyczna A Rodzina Nielegalnie W Usa

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Mam pytanie czy lepiej zataić prawdę że mam kogoś w usa z rodziny nielegalnie czy powiedziec prawdę? Jestem uczniem szkoły sredniej i chcę odwiedzić rodzinę i nie wiem co wpisać we wniosku, czytałem wiele podobnych tematów i wywnioskowałem że ludzie piszący prawdę byli odsyłani z kwitkiem a konsul mówił że wize dostaną dopiero wtedy gdy dana osoba wróci do kraju. Chyba lepiej wpisać ze sie nie ma nikogo i jedzie się w celach turystycznych. Co sądzicie na ten temat??

Napisano

Ja na Twoim miejscu mowil bym prawde.Jesli nawet otrzymasz wize to na lotnisku mozesz miec nieciekawe problemy.Mozesz tez dostac w konsulacie zakaz starania sie o wize (czy cos takiego).

Znam taki przypadek (moj kolega) staral sie o wize 4 raz.Jego ojciec caly czas byl w Stanach nielegalnie.Oklamal konsula ze jego ojciec pracuje w Niemczech itp. Otrzymal wize i udalo mu sie pojechac.Ale to sa zadkie przypadki ...

Napisano

Zgadzam się z tobą że należy mowic prawdę, ale z jakiej racji miałby konsul mi dać wizę skoro jadę do rodziny ktora przebywa nielegalnie to skoro oni tam zostali to czemu ja bym miał nie zostać?? Wątpie aby konsul w tym przypadku mówiąc prawde dał mi wizę, chyba lepiej zaryzykować i skłamać że jade na wycieczke w nagrode za dobre wyniki w szkole a sponsorami są rodzice.

Napisano

z tym ze sponsorami są rodzice to nie o to mi chodzilo, bo rodzice są naprawde w polsce i to oni by mi zaplacili za wycieczke a w usa jest calkiem kto inny z rodziny

Napisano

We wniosku masz pytanie o rodziców,dzieci, wspołmałżonków i, chyba jeśli sie nie mylę o rodzeństwo. Jeśli w USA masz dalszą rodzinę nielegalnie to nie przyznawaj sie.

Napisano