Skocz do zawartości

Wiza Turystyczna A Rodzina Nielegalnie W Usa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie czy lepiej zataić prawdę że mam kogoś w usa z rodziny nielegalnie czy powiedziec prawdę? Jestem uczniem szkoły sredniej i chcę odwiedzić rodzinę i nie wiem co wpisać we wniosku, czytałem wiele podobnych tematów i wywnioskowałem że ludzie piszący prawdę byli odsyłani z kwitkiem a konsul mówił że wize dostaną dopiero wtedy gdy dana osoba wróci do kraju. Chyba lepiej wpisać ze sie nie ma nikogo i jedzie się w celach turystycznych. Co sądzicie na ten temat??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na Twoim miejscu mowil bym prawde.Jesli nawet otrzymasz wize to na lotnisku mozesz miec nieciekawe problemy.Mozesz tez dostac w konsulacie zakaz starania sie o wize (czy cos takiego).

Znam taki przypadek (moj kolega) staral sie o wize 4 raz.Jego ojciec caly czas byl w Stanach nielegalnie.Oklamal konsula ze jego ojciec pracuje w Niemczech itp. Otrzymal wize i udalo mu sie pojechac.Ale to sa zadkie przypadki ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tobą że należy mowic prawdę, ale z jakiej racji miałby konsul mi dać wizę skoro jadę do rodziny ktora przebywa nielegalnie to skoro oni tam zostali to czemu ja bym miał nie zostać?? Wątpie aby konsul w tym przypadku mówiąc prawde dał mi wizę, chyba lepiej zaryzykować i skłamać że jade na wycieczke w nagrode za dobre wyniki w szkole a sponsorami są rodzice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach