Skocz do zawartości

Proszę O Radę


rafik098

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem uczniem szkoły średniej (technikum). W maju skończę 19 lat. Czy mam możliwość wyjechania do USA na wakacje (jakiś miesiąc bądź dwa)? Mam nie wiele kasy - chętnie podjął bym tam jakąś pracę (taką aby się zwróciło). Czy jest taka możliwość w ogóle? Doradźcie coś, a może lepiej zostać w domu? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Serdecznie pozdrawiam i życzę wymarzonych lotów do USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz mozliwosc poleciec do USA a co do zarobku to juz inna bajka..

Kiedys szybciej mozna bylo znalesc prace na czarno a teraz nie ma tak latwo.A jak nigdy nie robiles na czarno to lepiej abys nie mial nigdy doczynienia z pewnymi osobami bo wtedy nie zarobisz a dolozysz do tego i nie mala sume.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie przeszkadza ze nie masz rodziny.Co ja polecibym ci (zyjac tu troche lat)ucz sie intensywnie j angielskiego ale bardzo intensywnie.Skoncz szkole srednia rozpocznij studia ,przyjedz na ktorys z programow w&T ALBO AU PAIR.

Jako au pair masz duzo wiecej czasu na rozpoznanie terenu jako w&t troche mniej ale tez jesli nie bedzie ci sie podobalo szybciej bez obciazen lamania jakichkolwiek umow ustalen itp wracasz do Polski.

Ale poniewaz jestes bardzo mlody/da podstawa to naprawde bardzo dobra znajomosc jezyka

na tym sie na razie skup a za rok 2 sprobuj na ktorys programw&t po polsku mozesz kupic tu

www.poradniksukces.com

jako ebook jest tanio a duzo mozesz sie dowiedziec w googlu pewnie moze poczytasz troche za darmo

bo iles stron musi byc udostepnione publicznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja mysle ze raczej na pewno padnie pytanie o status w USA

skoro wiz do Kanady juz nie potrzebujemy to po co ktos mialby sie starac o wize na "starym" paszporcie, skoro moze go wymienic i oszczedzic sobie dodatkowych kosztow zwiazanych z uzyskaniem wizy