rafik098 Napisano 18 Kwietnia 2009 Zgłoś Napisano 18 Kwietnia 2009 Witam jestem uczniem szkoły średniej (technikum). W maju skończę 19 lat. Czy mam możliwość wyjechania do USA na wakacje (jakiś miesiąc bądź dwa)? Mam nie wiele kasy - chętnie podjął bym tam jakąś pracę (taką aby się zwróciło). Czy jest taka możliwość w ogóle? Doradźcie coś, a może lepiej zostać w domu? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Serdecznie pozdrawiam i życzę wymarzonych lotów do USA.
gal Napisano 18 Kwietnia 2009 Zgłoś Napisano 18 Kwietnia 2009 work and travel lub au pair (ta mozliwosc na dluzej niz wakacje)
ewelina0426 Napisano 19 Kwietnia 2009 Zgłoś Napisano 19 Kwietnia 2009 a masz tam rodzine ? bo ja tak jechalam na przypal pare lat temu tez bylam po liceum i w sumie moglabym tam zostac ale wrocilam na studia wize dostalam bez problemu
rafik098 Napisano 19 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Napisano 19 Kwietnia 2009 Ale to jest tylko dla studentów.
sly6 Napisano 19 Kwietnia 2009 Zgłoś Napisano 19 Kwietnia 2009 Masz mozliwosc poleciec do USA a co do zarobku to juz inna bajka.. Kiedys szybciej mozna bylo znalesc prace na czarno a teraz nie ma tak latwo.A jak nigdy nie robiles na czarno to lepiej abys nie mial nigdy doczynienia z pewnymi osobami bo wtedy nie zarobisz a dolozysz do tego i nie mala sume.
rafik098 Napisano 22 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Napisano 22 Kwietnia 2009 Niestety nie mam rodziny w USA.