Jump to content

Samochód W San Francisco ?


jahu

Recommended Posts

Dzień dobry,

pod koniec lipca będę 3 dni w San Francisco.

Nie mam w planach wyjazdów poza miasto typu "17 miles drive" czy "Yosemite NP".

Po prostu zwiedzanie miasta + wycieczka na Alcatraz.

Czy w takim razie konieczny jest samochód Waszym zdaniem, czy też transport publiczny wystarczy ??

Z góry dziękuję za sugestie.

Link to comment
Share on other sites

Jezeli chodzi o samo SF to w sumie zalezy co chcesz zobaczyc. Zazwyczaj samochodem wygodniej, tyle ze w SF sa korki, ludzie sie spiesza i nie respektuja swiatel/znakow - latwiej o kolizje, jest duzo wzgorz (moze byc klopotliwe jak ktos ma samochod z reczna skrzynia) i drog jednokierunkowych, wiec trzeba dobrze znac miasto, ewentualnie miec kogos kto bedzie mowil gdzie skrecic etc. Poza tym chyba najbardziej klopotliwe w San Francisco - parking. W centrum jest ich co prawda duzo, ale ceny dochodza do $30-$40 za dzien, to troche drogo, glebiej w miasto i z tymi platnymi ciezko.

Do wiekszosci atrakcji turystycznych mozesz sobie dojechac transportem miejskim, czy to BARTem czy muni czy innymi, do Alcatraz to promem, tak samo mozesz zrobic do Sausalito czy Angel Island. Jak mowie, do wiekszosc atrakcji jest jakis transport publiczny, moze bedziesz musial troche poczlaptac, ale jak ktos jedzie do SF pierwszy raz i jeszcze sam to chyba nie warto wynajmowac samochodu.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki mesio007,

co prawda grupa będzie większa ( 8 osób ) ale w sumie nikt nie zna miasta,

więc raczej zdecydujemy się na zwiedzanie "transportem publicznym".

A może masz ideę na jakiś dobrze usytuowany hotel w rozsądnej cenie ?

Link to comment
Share on other sites

W SF zdecydowanie latwiej poruszac sie komunikacja miejska(MUNI) niz samochodem. Autobusem dojedziesz doslownie wszedzie za $1,50.

Link do MUNI- http://www.sfmta.com/cms/home/sfmta.php

Poza miasto, w okolicy zatoki i z/do lotniska dostaniesz sie BART'em http://www.bart.gov/

A taniego hotelu poszukac mozesz na http://www.kayak.com/hotels Najtansze sa w dzielnicy Tenderlion, ale zdecydowanie odradzam bo wlasnie w tej okolicy skupione jest wszystko, co najgorsze w SF.

Milego pobytu!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...