ddd Napisano 5 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Września 2009 Mam pytanie - kupilem bilet przez internet za pomoca expedia.com i nie dostalem zadnego meila od nich, jedyne jak moge sprawdzic, ze rzeczywiscie mam ten bilet to zalogowanie sie na ich stronie intyernetowej. Po 24-godzinach nier odlynely rowniez pieniadze z konta. Czy to normalne? Czy wszystko jest w porzadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubakj Napisano 6 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Września 2009 Tak. Nie musisz miec zadnego maila od nich. Najwazniejszy jest tylko nr rezerwacji i napewno taki widnieje w Expedii. Chyba, ze Expedia nie mogla jeszcze poswiadczyc rezerwacji i jest bilet tylko przyjety do rezerwacji, a calkowicie potwierdzony po konsultacji z linia lotnicza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ddd Napisano 8 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Września 2009 Mam pytanie - kupilem bilet przez internet za pomoca expedia.com i nie dostalem zadnego meila od nich, jedyne jak moge sprawdzic, ze rzeczywiscie mam ten bilet to zalogowanie sie na ich stronie intyernetowej. Po 24-godzinach nier odlynely rowniez pieniadze z konta. Czy to normalne? Czy wszystko jest w porzadku? A co z pieniedzmi na koncie. Bo kupowalem bilet w piatek, a dzis jest wtorek i nic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.