Skocz do zawartości

Wiza Narzeczenska


Iwona 70

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich na forum

Z racji tego ze jestem tu nowa,i tak zwana zielona zwracam sie do was z prosba o pomoc tzn.wszelkie informacje,podejrzewam ze temat juz mogl sie pojawiac ale szukam i nie moge znalesc tego tematu,a wiec moze przejde do rzeczy,a wiec moj narzeczony ktory zamieszkuje juz 25 lat na terenie stanow i posiada nawet obywatelstwo amerykanskie,wczoraj wyslal wszystkie papiery swoje z moimi danymi do ambasady z czekiem na staranie sie o wize narzeczenska,ja obecnie od dwoch lat zamieszkuje na terenie Grecji,gdzie mam legalny pobyt i zwiazku z tym napisalam moj adres do kontaktu w Grecji i wlasnie tu bym chciala wiedziec jak to bedzie przebiegalo dalej,jakie dokumenty mi sa potrzebne ,moze musze jakies sciagnac z polski ,napewno duzo z was ,juz to przechodzilo dlatego prosze o wszelkie info za co bardzo dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z polski bedziesz na pewno potrzebowala odpis zupelny aktu urodzenia

zaswiadczenie o niekaralnosci (poszukaj dokladnie jakie)

i karte szczepien (potrzebana w Grecji albo pozniej w USA)

reszte bedziesz zalatwiac w Grecji, poszukaj co pisza na stronie greckiej ambasady USA o procesie

na forum jest fajny temat "wiza K1 same zmartwienia" i

jest tez temat z czasami oczekiwanie przypiety gdzies na poczatku

milej lektury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy czy masz dosyc na nowe szczepienia, ktore moga byc w USA dosc kosztowne, albo wolalabys zaoszczedzic

Aby zlozyc papiery po slubie w USA bedziesz potrzebowala formularz szczepien wypelniony przez uprawnionego lekarza

na liscie jest jakies 10 szczepionek, ale nie zawsze lekarz wszystkich wymaga (zalezy od lekarza)

jesli potrafisz udowodnic ze juz cos mialas to nie musisz tego robic ponownie, wiec karta szcepien jest wielce przydatna