kamiiru Napisano 2 Stycznia 2010 Zgłoś Napisano 2 Stycznia 2010 Jestem obecnie uczniem 3 klasy LO i mam w tym roku mature. Niestety nie bedzie mnie stac na studiowanie za granicą. Chce sie dowiedziec czy istnieje szansa ze dostane jakąs prace po samym Liceum? Moze byc stala, moze byc tymczasowa. Wiem ze w Europie znalazl bym jakas brudną robote, ale mi chodzi o coś normalnego w Kanadzie abym mogl sobie tam powoli ukladac zycie.
Saka Napisano 2 Stycznia 2010 Zgłoś Napisano 2 Stycznia 2010 Co rozumiesz normalnego? Na zmywak zawsze potrzebuja, a jak znasz lepiej angielski to moze po jakims czasie na kase w Mc'Donaldzie cie postawia. Jak chcesz dobra prace to musisz cos umiec, szkola by sie przydala, ale pod warunkiem, ze wyniesiesz z niej jakas wiedze, a nie tytul, wiec na studia jak isc to by studiowac i w tym samym czasie super by bylo, gdzies w firmie pracowac. Czasy, ze praca na ulicy lezy sie skonczyly i teraz trzeba sie czyms wykazac.
gal Napisano 2 Stycznia 2010 Zgłoś Napisano 2 Stycznia 2010 Moze zadaj sobie to pytanie tak czy masz szanse na dobra prace w swoim rodzinnym kraju po szkole sredniej?
kamiiru Napisano 2 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Napisano 2 Stycznia 2010 I tak i nie. Wiele ludzi po studiach zaczyna od prac ktore mozna robic po ogolniaku, i naprawde ciezko jest znalesc dobra prace z perspektywami ;/ A co myślicie o pomyśle aby nie iść na studia tylko zarobić troszke za granica i otworzyc tutaj firme lub w Kanadzie?
sly6 Napisano 3 Stycznia 2010 Zgłoś Napisano 3 Stycznia 2010 zalozyc firme?ale jaka..czy masz cos na oku,jestes w czyms dobry? mozesz do Kanady wyjechac z tego programu: http://www.canadainternational.gc.ca/polan...x.aspx?lang=pol
mili Napisano 3 Stycznia 2010 Zgłoś Napisano 3 Stycznia 2010 Jedź ale czy znajdziesz tam prace która będzie cię satysfakcjonować, chcesz dużo a jesteś tylko po LO – wykształcenie jest bardzo przydatne