firewax Napisano 1 Lutego 2010 Zgłoś Napisano 1 Lutego 2010 Witam Mam problem ws. ubiegania się o wizę turystyczną. Przedstawię mój status. Mam 21 lat, pracuję na etacie i od niedawna studiuję. W przeszłości posiadałem wizę turystyczną, której ważność mijała po 2 latach. Stany Zjednoczone odwiedziłem 2 razy, zawsze wracałem grubo przed czasem jaki został wyznaczony przez urzędnika na granicy. Mój problem polega na tym, że na terenie USA przebwa (jeszcze) nielegalnie mój ojciec. Chciał bym znowu pojechać na kilka tygodni w wakacje, lecz nie wiem czy jest sens starania się o wizę ze względu na to że mam tam nie legalnie rodzinę. Pozdrawiam
Rademedes Napisano 2 Lutego 2010 Zgłoś Napisano 2 Lutego 2010 poczytaj forum, byly juz podobne przypadki jedni sie przyznawali inni nie, w obu przypadkach bylo roznie, wychodzili z wiza lub nie
danik Napisano 2 Lutego 2010 Zgłoś Napisano 2 Lutego 2010 a za pierwszy razem, kiedy ubiegałeś się o wizę, ojciec też był nielegalnie w USA?
sly6 Napisano 3 Lutego 2010 Zgłoś Napisano 3 Lutego 2010 szkoda ze nikt z forum nie podal tego linka ze strony Ambasady : http://polish.poland.usembassy.gov/poland-pl/q2_2005.html danik nawet jak byl po wize jak jego Ojciec byl legalnie lub tez nie mial wizy to warto przyznac sie do tego jak jest teraz bo lepiej wyjsc bez wizy za male wiezi z Polska niz za klamstwo
danik Napisano 3 Lutego 2010 Zgłoś Napisano 3 Lutego 2010 tak wiem, ale ciekawy jestem, czy za pierwszym razem pisał prawdę i dostał wizę, czy skłamał i dostał, czy pisał prawdę, a ojciec był legalnie itd.
sly6 Napisano 25 Lutego 2010 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2010 sklamies a to wyjdzie--czesto wychodzi to bedziesz miec nie za wesolo sytuacje jak napiszesz prawde to moze byc tak ze wizy nie otrzymasz ale bedziesz miec tzw otwarta droge do USA...ale mozesz wize otrzymac wiec wybor nalezy do Ciebie ja wybieram ze napisac...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum