Jump to content

Zmiana Community College W Trakcie Studiow


Recommended Posts

1. Czy w trakcie studiow (Associate of Arts) mozna zmienic Community College na inny (w tym samym stanie), np po danym semestrze?

2. Czy w praktyce jest z tym duzy problem czy szkoly wspomaga takich proces?

3. Czy takie migracje sa powszechne czy to raczej fanaberia? Wiem ze migracje CC > 4-letni university sa czeste, ale to juz po degree.

Z gory thx :)

Link to comment
Share on other sites

Dotychczas raczej nie bylo z tym problemow, ale ostatnio ze wzgledu na kryzys budzetowy w Kalifornii sa oglomne ciecia na edukacje i jak jestes w jednej 4-letniej szkole to zapomnij ze ja zmienisz, bo jestes na liscie dopiero po ludziach transferujacych z CC i po tych co wlasnie ukonczyli HS, a w zwiazku z tym ze w tym roku po raz pierwszy od wieeeelu lat nie bylo naboru na semestr wiosenny na jesienny bedzie dwa razy tyle studentow, wiec moze byc ciezko. Wez pod uwage ze mowie o uniwersytetach. CC tez sa ostanio zapchane, ale pewno nie az tak zeby nie przyjmowali, bo w takiej sytuacji bedzie to nie tyle transfer co po prostu zapisujesz sie do szkoly na zasadach ogolnych, tak jakby byla to pierwsza szkola, tyle ze Ci przepisza klasy ktore juz zrobiles w innej szkole. Znam ludzie ktorzy takie cos robili, tutaj co chwile sie ktos przeprowadza czy cos, wiec jakis czas temu na pewno sie dalo, teraz nie dam sobie nic uciac.

Link to comment
Share on other sites

hmm, czyli jak widze - zycie pokaze

mam nadzieje ze nie bede mial takiej koniecznosci, bardziej to traktuje jako ratunek by nie wladowac XXXXX $ w bloto i zalowac przez cale 2 lata...

dzieki za odpowiedz

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.






×
×
  • Create New...