Skocz do zawartości

Ponowne Starania O Wizę

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Około 1.5 miesiąca temu starałem się o wizę turystyczna do USA. Niestety nie przyznano mi jej pomimo tego, iż jestem studentem 3 roku ( studia inżynierskie 3.5 letnie). Podczas rozmowy Konsul zapytał mnie o moich rodziców. Wytłumaczyłem mu , że są po rozwodzie i że z ojcem nie utrzymuje kontaktów a matka jest w Australii z moim ojczymem. Wydaję mi się, że w tym punkcie mogłem go nie przekonać, iże coś prócz studiów mnie tu trzyma w Polsce. Kolejno zapytał mnie o zaproszenie gdyż jadę do znajomy, którzy są rodowitymi Amerykanami. Takiego zaproszenia nie miałem przy sobie, gdyż nie wiedziałem, że może być wymagane, czytałem na forum, że o taki listy Konsulowie nie pytają. Związku z tym, jeżeli dostanę takie zaproszeni od nich czy mam szansę dostać tą wizę czy jednak nie opłaca mi się ponownie startować w tak krótkim czasie? I jeżeli w ciągu tygodnia dostanę to zaproszenie i zakładając, że przyznają mi wizę to czy w przeciągu miesiąca otrzymam ją DHLem?

Napisano

Bo tak jak z zaproszeniami ze One nie sa wymagane i nie pomagaj w dostaniu wizy ale jesli chcesz byc spokojny to postaraj sie o takie cos i idz na rozmowe ale pamietaj ze zaproszenie nie przekona Konsula ze wrocisz na czas..Ty sam musisz to zrobic

dhl z paszportem i wiza moze dojsc po 5 dniach roboczych

ps jakis czas temu pisalem Ci ze mozesz miec takie zaproszenie i jak moze takie cos wygladac ...

jakby tak zaproszenie pomagalo to nie bylo tyle odrzucen ktore sa i tak ...

wymagane dokumenty to ds 160,oplata za wize,paszport-paszporty jak sa tam stare wizy do USA oraz dhl

reszta dokumentow to moze byc ale nie musi jak zaproszenie,zaswiadczenie z pracy....

Napisano