Skocz do zawartości

I-94 Niedopełnienie Obowiązków. Ważny Problem.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Nie oddałem I-94 podczas wyjazdu ze stanów w ostatnie wakacje. W tym roku ponownie chciał bym się wybrać do US. Wiem, że powinienem wysłać do Angli I-94 wraz z dowodami potwierdzającymi mój powrót (http://polish.poland.usembassy.gov/visas/nonimmigrant_visas/niv_register_your_departure/rejestracja-wyjazdu-z-usa-po-powrocie-do-kraju.html tutaj znalazłem to info).

Jednak nie posiadam ani karty pokładowej, ani żadnych wyciągów bankowych, ani nic z wymienionych na tej stronie rzeczy. Jedyne co jestem w stanie im przedstawić to zaświadczenie z uczelni na której studiuję że rozpocząłem naukę na czas w semestrze zimowym.

Przejdzie to, czy zadzwonić do nich i najlepiej zapytać?

Napisano

to powodzenia z wysylka do Anglii ;)

London ale w stanie Kentucky a nie London jako Londyn ;)

Tak wiec wysylasz to do USA :)

a to chociaz czytales?

zaświadczenia ze szkoły, poświadczające, że po powrocie z USA podjął Pan naukę w szkole za granicą

jak widac moze byc takie cos,plus jak byles gdzies zagranica i masz stempel w paszporcie to wysylasz i takie cos ,tzn wszystkie kartki kserujesz .

ps co do London to jak ktos byl na stronie CIC-urzedu imigracji Kanady i tam jest wysylka pewnych spraw do Sydney,,ale w Kanadzie ;) a nie do Australii

Napisano

Heh nie przeczytałem dokładnego adresu dlatego tak palnąłem z tą Anglią :)

Rozumiem, że wystarczy 1 z tych dokumentów tak (w tym przypadku zaświadczenie z uczelni). Całość tego tekstu zrozumiałem w ten sposób, że powinienem wysłać im te wszystkie dokumenty. Ale z tego co piszesz widzę, że wystarczy 1.

Także wyślę im I94 i to zaświadczenie no i list o który proszą.

Dzięki za pomoc

Napisano