Skocz do zawartości

Tanie-loty.com.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Planuję skorzystać z serwisu tanie-loty.com.pl Ceny wydają mi się lepsze, niż na stronach przewoźników. Zastanawia mnie kwestia ew. zwrotu biletu. Gdy wchodzę w zakładkę "Warunki rezerwacji" z poziomu flights/search/results pojawia mi się taki komunikat:

CANCELLATIONS BEFORE DEPARTURE CHARGE EUR 180.00. NOTE - CHARGES APPLY TO ADULTS AND CHILDREN. ---- FOR TRAVEL AGENCY BOOKINGS MADE IN MEXICO / THE CARIBBEAN / CENTRAL AND SOUTH AMERICA - AA WILL ASSESS A USD 25.00 FEE ON ANY UNTICKETED RESERVATION NOT CANCELED BEFORE DEPARTURE. AFTER DEPARTURE TICKET IS NON-REFUNDABLE IN CASE OF CANCEL/NO-SHOW/ REFUND. WAIVED FOR SCHEDULE CHANGE/DEATH OF PASSENGER OR FAMILY MEMBER. NOTE - WAIVER ALSO APPLIES TO TRAVELING COMPANION. CHANGES BEFORE DEPARTURE CHARGE EUR 180.00. WAIVED FOR SCHEDULE CHANGE/DEATH OF PASSENGER OR FAMILY MEMBER. NOTE - OR TRAVELING COMPANION. --- CHILD DISCOUNT DOES NOT APPLY. CHANGES ARE PERMITTED PROVIDED THE NEW ITINERARY MEETS ALL THE PROVISIONS OF THE NEW FARE PURCHASED I.E. ADVANCE RESERVATION/TICKET PURCHASE/MINIMUM/ MAXIMUM STAY REQUIREMENTS. WHEN THE NEW ITINERARY RESULTS IN A LOWER FARE THE DIFFERENCE WILL BE REFUNDED AND CHANGE FEE WILL APPLY. WHEN THE NEW ITINERARY RESULTS IN A HIGHER FARE THE DIFFERENCE WILL BE ADD COLLECTED AND THE CHANGE FEE WILL APPLY.RETURN/CONTINUING RESERVATIONS MAY BE CHANGED AT ANY TIME FOR THE ABOVE CHANGE FEE. AFTER DEPARTURE CHARGE EUR 180.00. WAIVED FOR SCHEDULE CHANGE/DEATH OF PASSENGER OR FAMILY MEMBER. NOTE - WAIVER ALSO APPLIES TO TRAVELING COMPANION. CHILD DISCOUNT DOES NOT APPLY. WHEN THE NEW ITINERARY RESULTS IN A LOWER FARE NO REFUNDS WILL BE MADE. HOWEVER THE DIFFERENCE IN FARE WLL BE RETURNED TO THE PASSENGER IN THE FORM OF A NON-REFUNDBALE TRAVEL VOUCHER WHICH MAY BE APPLIED TOWARDS THE PURCHASE OF A TICKET VALID FOR TRANSPORTATION GOVERNED BY AA ONLY. WHEN THE NEW ITINERARY RESULTS IN A HIGHER FARE THE DIFFERENCE WILL BE ADD COLLECTED AND THE CHANGE FEE WILL APPLY.

Czyli wszystko OK, bilet można zwrócić gubiąc po drodze € 180,00 plus PLN 260 opłaty transakcyjnej. Ale trochę dalej, gdy już jesteśmy w trakcie rezerwacji i płacenia kartą, pojawia się okienko "Oświadczam, że znam i akceptuję Warunki rezerwacji", klikam Warunki rezerwacji i pojawia się coś takiego"

Niestety dla tego połączenia przewoźnik nie udostępnił żadnych warunków przewozu.

"W przypadku tanich linii lotniczych w większości przypadków nie ma możliwości wprowadzania zmian lub zwrotu biletu."

Czy może ktoś rozumie o co chodzi? Czy ktoś korzystał z usług tanie-loty.com.pl ??

Pozdrawiam.

MM.

Napisano

Witaj @MM!

nazywam się Michał Wiciński i pracuję w Artweb-Media - wydawcy serwisu Tanie-Loty.com.pl. Natrafiłem na Twoją wiadomością i zacząłem szukać opisywanej przez Ciebie usterki. Niestety do tej pory nie udało mi się trafić na niedziałający link z warunkami przelotu. Sprawdź proszę raz jeszcze, czy przypadkiem wspomniany problem nie był tymczasowy, natomiast jeśli się powtórzy podaj dokładne informacje o połączeniu, gdzie występuje błąd (trasa, przewoźnik, daty przelotu, godziny, nazwy lotnisk, liczba pasażerów), wówczas będziemy mogli sprawdzić opisywany przez Ciebie problem i znaleźć rozwiązanie.

Jeśli potrzebujesz pomocy w krótszym czasie, polecam kontakt z infolinią Tanich Lotów (z tel. stacjonarnego: 801 000 687, z komórki: 61 6429 407).

Jeśli mógłbym w czymś jeszcze pomóc - pozostaję do dyspozycji. Przez PW przesłałem bezpośrednie dane kontaktowe do mnie.

Pozdrowienia,

Michał Wiciński

Tanie-Loty.com.pl

[AKTUALIZACJA]

Skontaktowaliśmy się z Panem Marcinem i Biuro Obsługi Klienta udzieliło wszelkich niezbędnych wyjaśnień. Zespół IT pracuje nad wdrożeniem poprawki, która zapewni poprawne wyświetlanie odnośnika do warunków lotu w każdym przypadku.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...