sikorkaxx Posted November 1, 2011 Report Posted November 1, 2011 Hey, wiec. ostatnio meczy mnie a jednoczesnie zastanawia jedna rzecz. Jestem obecnie na wizie J-1 ( Au Pair ) i wlasnie przedluzylam swoj pobyt na drugi rok ( wiza wazna do 6 stycznia 2013 ). Juz postanowilam ze bede starala sie o zmiane statusu aby isc do Community College w NYC prawdopodobnie... tak wiec. Zastanawia mnie tu te deadlines.....ale juz wyjasniam tak wiec, jak co to bede chciala isc na spring session w 2013 roku...ostatni miesiac skladania aplikacji to wrzesnien 2012. Wiec wiadomo- potrzeba czasu zeby ci wyslali list czy sie dostales czy nie...i ja zakladam ze sie dostane, i wtedy czeka mnie zmiana statusu ( nie zamierzam wracac narazie do PL ). A podobno na odpowiedz czeka sie do 6 miesiecy ! A co jakbym przegapila spring session? Bym byla wtedy w USA legalnie i musialabym czekac do wrzesnia az zacznie sie nowy semestr???? albo, jak bym aplikowala w poznej porze?? Naprawde jestem totalnie zielona i nie mam pojecia i bylabym bardzo wdzieczna za odp!! no a jakbym np aplikowala na fall session 2013 w listopadzie lub grudniu 2012....??? tak powiem - przeszloby? hmmm na dzien dzisiejszy nadal musze TOEFL zdac...plus moi rodzice beda w stanie wystawic mi "money statement" dopiero w nast roku. dzieki sliczne ;]
makdonald Posted November 1, 2011 Report Posted November 1, 2011 sikorkaxx bardzo przepraszam ze to moze nie w temacie ( posta jeszcze nie przeczytalem) ale zmien prosze to zdjecie na jakies bardziej "neutralne"...hehehe Hey, wiec. ostatnio meczy mnie a jednoczesnie zastanawia jedna rzecz. Jestem obecnie na wizie J-1 ( Au Pair ) i wlasnie przedluzylam swoj pobyt na drugi rok ( wiza wazna do 6 stycznia 2013 ). (kon)gratulacje dbaj mocno o dziadka piesc go i czaruj ile wlezie to moze i na trzeci rok sie da to "o-per" przedluzyc....