Skocz do zawartości

Wiza Turystyczna B-2 A Praca


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w 2007 roku byłam w Stanach w celach turystycznych przez 5 tygodni. Otrzymałam wizę turystyczną B2/B1 na 10 lat. W tym roku chciałabym tam pojechać na 3 miesiące, żeby tymczasowo legalnie popracować ( np w McDonald's ), tak, żeby podszkolić język, poznać trochę NY. Mam tam wujka, ale jeżeli to będzie możliwe wolałabym wynająć jakieś lokum na te 3 miesiące (opcjonalnie). Studiuję na uniwersytecie, jeszcze mi zostały 2 lata studiów, więc mam jakby punkt zaczepienia w Polsce - napewno nie chcę w Stanach zostawać, ten wyjazd byłby na miesiące letnie, wolne od studiów.

Wnioskuję, że powinnam załatwić inną wizę ? Czy turystyczna nie pozwala mi na taką pracę tymczasową ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego jak "tymczasowo legalnie pracować" na wizie turystycznej.

Wiza turystyczna - jak sama nazwa wskazuje - służy do pobytu turystycznego, a nie do pracy.

Do pracy służy np. wiza pracownicza (o którą Tobie akurat nie chodzi).

Możesz też wyjechać na program Work & Travel, ale tu raczej pracy w McDonald's nie znajdziesz.

Poczytaj o wizach na w&t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

w 2007 roku byłam w Stanach w celach turystycznych przez 5 tygodni. Otrzymałam wizę turystyczną B2/B1 na 10 lat. W tym roku chciałabym tam pojechać na 3 miesiące, żeby tymczasowo legalnie popracować ( np w McDonald's ), tak, żeby podszkolić język, poznać trochę NY. Mam tam wujka, ale jeżeli to będzie możliwe wolałabym wynająć jakieś lokum na te 3 miesiące (opcjonalnie). Studiuję na uniwersytecie, jeszcze mi zostały 2 lata studiów, więc mam jakby punkt zaczepienia w Polsce - napewno nie chcę w Stanach zostawać, ten wyjazd byłby na miesiące letnie, wolne od studiów.

Wnioskuję, że powinnam załatwić inną wizę ? Czy turystyczna nie pozwala mi na taką pracę tymczasową ?