marti'ni Napisano 23 Lutego 2012 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2012 Cześć! W wakacje 2012 planuję wybrać się do USA z programem WORK & TRAVEL. Niestety, nikt ze znajomych nie chce lecieć, a samej to tak jakoś nijako Może jest wśród Was ktoś, kto podobnie, jak ja, chciałby wyjechać, ale nie ma z kim i szuka kompanów do wspólnej podróży? Obecnie mam 23 lat i jestem studentką I roku MSU. Planuję wyjechać w czerwca, powrócić w październiku (ale to wszystko jest do dogadania ) Najchętniej pojechałabym do pracy na wybrzeże, wschodnie lub zachodnie - w sumie bez różnicy. Interesują mnie najbardziej kurorty nadmorskie, praca np. w hotelu, restauracji, sklepie, żeby jak najwięcej poużywać języka Najlepsza opcja - 3 miesiące pracy - miesiąc zwiedzania. http://www.stany.pl/ - chciałabym jechać z tą stroną Byłby ktoś chętny?
Sylwiaa Napisano 23 Lutego 2012 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2012 Witam, juz od jakiegos czasu czytam wiele na forach o wyjazdach do Kanady po przez pośredników, nie jestem w pełni przekonana do ich wiarygodności, ale jestem chętna by sprubować. Co możesz mi powiedziec wiecej o tej stronce?Czy kontaktowałaś sie moze juz z ta firmą?A może znasz kogoś kto już korzystał z tej firmy?Bardzo chetnie moge wejsc z toba w taki uklad, bylo by nas 3 osoby, zawsze raźniej Ale nie mam pojecia od czego zacząć i to tak by nie wdepnąć w coś nie przyjemnego :/ Jeśli masz ochote pogadac o tym napisz do mnie na gg 32 61 092 pozdrawiam.
Osetka24 Napisano 24 Lutego 2012 Zgłoś Napisano 24 Lutego 2012 Ja jadę w tym roku z firmą GO2USA, planuję wyjazd do Nowego Jorku, gdybyś jednak się zdecydowała, to daj znać
adam2008 Napisano 25 Lutego 2012 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2012 hej marti'ni Mam ciekawa oferte w hotelu w NY jesli jestes zainteresowana pisz 5372938
ancymona Napisano 4 Marca 2012 Zgłoś Napisano 4 Marca 2012 Czesc marti'ni, jestem w takiej samej sytuacji jak Ty i tez chce jechac z BTC, gdzie i kiedy dokladnie do dogadania, napisz jesli jestes zainteresowana 7819825