qwertyu Napisano 22 Marca 2013 Zgłoś Napisano 22 Marca 2013 Chyba tylko czekać, nic więcej nie robisz, przynajmniej tak pisano wcześniej na forum a mam pytanie jeszcze odnośnie CV, jak nie mam pracodawców i doświadczenia to tylko mam napisać o swojej edukacji i tyle? w CV zrobilem naglowek EMPLOYMENT HISTORY i obok wpisalem NO WORK EXPERIENCE, zeby bylo dla nich jasne
Justa56 Napisano 22 Marca 2013 Zgłoś Napisano 22 Marca 2013 w CV zrobilem naglowek EMPLOYMENT HISTORY i obok wpisalem NO WORK EXPERIENCE, zeby bylo dla nich jasne A wpisywałeś swoje umiejętności, nie wiem np znajomość programów komputerowych, posiadanie pawka, stopień znajomości angielskiego?
qwertyu Napisano 22 Marca 2013 Zgłoś Napisano 22 Marca 2013 A wpisywałeś swoje umiejętności, nie wiem np znajomość programów komputerowych, posiadanie pawka, stopień znajomości angielskiego? tak:)
Justa56 Napisano 22 Marca 2013 Zgłoś Napisano 22 Marca 2013 Czy po załadowaniu wszystkich dokumentów nie będą mi kazali czegoś jeszcze płacić? Nie mam żadnej karty kredytowej
Justa56 Napisano 22 Marca 2013 Zgłoś Napisano 22 Marca 2013 Gdzie jest ten checklist code? Czy otrzymam wiadomość od nich i tam będzie ten numer?
LittleAnger Napisano 23 Marca 2013 Zgłoś Napisano 23 Marca 2013 Hej wszystkim, Mam problem z pełnym założeniem konta MyCIC. Kiedy jestem na podstronie MyCIC enrolment, po wpisaniu swoich danych i kliknięciu continue pojawia się informacja SORRY ... this on-line service is currently not available. Possible reasons: We are currently updating this Web site. We are experiencing technical difficulties. Please try again later. Probuję już od ponad tygodnia i nic się nie zmienia... Czy ja się loguję przez poprawną strone? o_O bo już sama nie wiem, widzę, że wszyscy pięknie ładują dokumenty, a ja nie mogę ruszyć do przodu.
marciszewski Napisano 23 Marca 2013 Zgłoś Napisano 23 Marca 2013 Hej wszystkim, Mam problem z pełnym założeniem konta MyCIC. Kiedy jestem na podstronie MyCIC enrolment, po wpisaniu swoich danych i kliknięciu continue pojawia się informacja SORRY ...this on-line service is currently not available. Possible reasons: We are currently updating this Web site. We are experiencing technical difficulties. Please try again later. Probuję już od ponad tygodnia i nic się nie zmienia... Czy ja się loguję przez poprawną strone? o_O bo już sama nie wiem, widzę, że wszyscy pięknie ładują dokumenty, a ja nie mogę ruszyć do przodu. Jeśli to jest ta strona, gdzie wpisujesz nr paszportu, to spróbuj wpisać go bez spacji, a nazwisko i imię dużymi literami.
aika1987 Napisano 23 Marca 2013 Zgłoś Napisano 23 Marca 2013 ja starałam się korzystać między 6 a 9 rano - wtedy działała bez zarzutu
LittleAnger Napisano 23 Marca 2013 Zgłoś Napisano 23 Marca 2013 Jeśli to jest ta strona, gdzie wpisujesz nr paszportu, to spróbuj wpisać go bez spacji, a nazwisko i imię dużymi literami. Takie to proste - dzięki, pomogło!
Śpioch Napisano 25 Marca 2013 Zgłoś Napisano 25 Marca 2013 Justa a jak z j.francuskim? Spioch kiedys mozna bylo miec takie cos Czyli te 2500$ może być na siory koncie w kanadzie i ona mi tylko skan wyśle czy musi być na moim koncie w pl ?
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.