gal Napisano 30 Grudnia 2012 Zgłoś Napisano 30 Grudnia 2012 Coraz wiecej sieci sklepowych prosi o ID przy zwrocie towaru, z tego wlasnie powodu ze buractwo traktuje zakup jako towar na chwile za darmo wypozyczony. Poniewaz dzieje sie to nagminnie sklepy bronia sie przed tym w tenze sposob. Po co ano po to aby powtarzajacych sie zwrotowcow umiescic w bazie danych zwrotowcow i ostatecznie nie przyjac zwracanego towaru. Wiecej info tu http://www.theretail....com/Consumers/
jkb Napisano 30 Grudnia 2012 Zgłoś Napisano 30 Grudnia 2012 Coraz wiecej sieci sklepowych prosi o ID przy zwrocie towaru, z tego wlasnie powodu ze buractwo traktuje zakup jako towar na chwile za darmo wypozyczony. Poniewaz dzieje sie to nagminnie sklepy bronia sie przed tym w tenze sposob. Po co ano po to aby powtarzajacych sie zwrotowcow umiescic w bazie danych zwrotowcow i ostatecznie nie przyjac zwracanego towaru. Wiecej info tu http://www.theretail....com/Consumers/ Potwierdzam. Best Buy przykladowo tak wlasnie robi, aczkolwiek zwrocilismy pare rzeczy tam juz i nie mielismy zadnych problemow.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.