Skocz do zawartości

Ślub Zaraz Czy Później


grape

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Mam już taki mętlik w głowie, że postanowiłam swoje wątpliwości i pytania skierować tutaj. W zeszłym roku na programie typu W&T poznałam chłopaka. Byliśmy parą jeszcze jakiś czas po moim powrocie do PL, jednak nam nie wyszło, bo uznałam, że związek na odległość nie jest dla mnie. W wakacje 2013 wróciłam na ten sam camp i on też tam był. Zeszliśmy się znowu. Na campie spędzaliśmy ze sobą w zasadzie 24h na dobę, pracowaliśmy razem w kuchni, więc mieliśmy namiastkę prawdziwego życia. On przylatuje w grudniu na ok. 3 tygodnie. Chcielibyśmy dać sobie szansę jednak wiem, że 'taka' forma związku jest odrealnionym życiem, i mam spore wątpliwości, bo uczucie to jedno, a prawdziwe życie jest bezlitosne. Nie chcę potem szukać byle jakiej pracy tylko żeby się utrzymać. W przyszłym roku kończę studia o profilu informatycznym i myślę raczej o pracy właśnie programistki. Nie mam doświadczenia (tylko miesięczne praktyki), dopiero na ostatnim semestrze będę miała staż 3 miesięczny. Ale konkretnie. Waham się czy wyjeżdżać do USA od razu po obronie mgr. (Może obronić się w czerwcu i wrócić na camp? Pobyć znowu razem, dać nam trochę czasu i ewentualnie wziąć ślub? Albo zostać w PL, przepracować ostatni semestr i wakacje, żeby zdobyć doświadczenie, a potem K-1? Tylko to będzie bardzo długa rozłąka). Boję się, że nikt nie spojrzy na moją kandydaturę poważnie, a nie ukrywam, że chciałabym pracować w zawodzie. Wiem, że każdy przypadek jest inny i nawet brak doświadczenia czasem nie skreśla. Ale czy ktoś obeznany z rynkiem pracy mógłby mi poradzić czy lepiej wstrzymać się z przeprowadzką i zdobyć większe doświadczenie w Polsce/Europie? Nie chcę popełnić 'false start'u' - świeżo upieczona, nieopierzona mgr, bez doświadczenia przestraszy się i ucieknie. Nie wiem też czy atutem w USA są języki obce? Bo zawsze uważałam, że znajomość hiszpańskiego i rosyjskiego będzie moim atutem, ale czytałam, że prawie nikt