EmKa123 Napisano 4 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2014 tylko z tego co widzę mogę czekać w nieskończoność... :/ na fakturze mam 560zł DS+konsul + 80zł za usługę... 2 razy za pośrednictwem biura a raz sama, ale z tego co widzę opcja nr 2 jest niestety mniej problemowa...
Joanna30 Napisano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2014 Czy Ty zapłaciłaś pieniądze do biura, czy do ambasady? Jeśli zapłaciłaś te 560 do biura, to oni powinni za Ciebie wpłacić na konto ambasady. Faktura jest potwierdzeniem, że im zapłaciłaś, a nie że pieniądze wpłynęły tam, gdzie miały wpłynąć, czyli na konto ambasady. A Tobie potrzebne jest potwierdzenie wpłaty na konto ambasady. I teraz albo biuro odda Ci kasę, albo prześle/poda numer potwierdzenia wpłaty. Bez tego nie umówisz się na rozmowę. No bo jakie masz potwierdzenie, że opłata za wizę została dokonana?
EmKa123 Napisano 4 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2014 wszystko płaciłam w biurze... jeżeli robiła przelew 2tyg temu to pieniądze musiały dojść, oczywiście o ile przelała na konto ambasady. Jutro pójdę i powiem, że albo potwierdzenie albo kasa, bo ileż można czekać... Już dziś chciałam to potwierdzenie to powiedziała, że jutro będzie szefowa to mi wydrukuje... Nie dość, że się im płaci praktycznie za 'nic' to jeszcze trzeba się domagać, żeby cokolwiek zaczęli działać... ostatni raz
ania_673 Napisano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Napisano 5 Grudnia 2014 to oby była ta szefowa życzę! napisz jak Ci gadka z nimi poszła
EmKa123 Napisano 5 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Napisano 5 Grudnia 2014 Byłam dziś i pytam pani czy załatwiła, a ona na to, że nie ma wglądu do księgowości a szefowa nie odbiera tel...to jej mówię, że wspominała pani wczoraj, że szefowa jutro będzie...powiedziała że szefowa teoretycznie powinna być codziennie, raz jest 10 min a raz pół dnia... a gdy spytałam o nr do niej to odparła, że niestety nie może mi udzielić powiedziałam, ze w pon, najpóźniej we wtorek muszę mieć to załatwione, jeśli nie to proszę o zwrócenie pieniędzy... Zapisała sobie na czerwono moje dane i zobaczymy...
ania_673 Napisano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Napisano 5 Grudnia 2014 idź w poniedziałek i sie kłóć bo te pieniądze już parenaście razy powinny dojść. a to co robi te biuro to jest żenujące
EmKa123 Napisano 5 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Napisano 5 Grudnia 2014 wiem ... jeszcze powinni mi oddać te 80zł za 'usługę', jeżeli można to nazwać w ogóle usługą
ania_673 Napisano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Napisano 5 Grudnia 2014 w razie problemów wspomnij coś o rzeczniku praw konsumenta i takie tam. ja miałam pare razy problemy w sklepach związane z reklamacją (co prawda nie na taką kwotę, ale to akurat nieważne bo jeżeli sprzedawca się do czegoś zobowiązuje a nie chce wykonać to jest to mocno nie fair) i na wspomnienie o rzeczniku albo lokalnej prasie zawsze sprawa była załatwiana od ręki albo na następny dzień.
EmKa123 Napisano 6 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Napisano 6 Grudnia 2014 Dziekuje bardzo za rady :* dam znać jak bede cos wiedziec ...
EmKa123 Napisano 8 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Napisano 8 Grudnia 2014 Dzwoniła dziś, przyznała się, że pomyliła jakąś cyferkę w nr czy coś, ale to już mało ważne... grunt, że data ustalona...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.